Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوار و جوانه در یک همکاری مشترک ثبت‌نام رویداد«فیوژن» را شروع کرده‌اند. در طی رویداد فیوژن که بدون دریافت هزینه برگزار می‌شود افراد می‌توانند در سه ماه همراه با آموزش و منتورینگ،کسب‌و‌کار خود را در حوزه‌های مشخص شده راه‌اندازی کنند و در صورت موفقیت امکان جذب سرمایه را دارند.

برنامه‌نویس‌ها و دولوپرها به همین خاطر از مخاطبان اصلی این رویداد هستند که می‌توانند در کنار هم‌تیمی‌های خود در حوزه‌های تخصصی دیگر قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیوژن رویدادی برای افراد و تیم‌هایی است که می‌خواهند فرصت راه اندازی کسب و کار را در کنار افرادی با تجربه فعالیت در بزرگترین شرکت‌های تکنولوژیک در اکوسیستم استارت‌آپی را تجربه کنند.

در فیوژن برای شرکت‌کنندگان امکان  تیم‌سازی، انتقال تجربه افراد موفق، آموزش‌های تخصصی با توجه به مراحل رشد، منتورینگ اختصاصی با توجه به حوزه‌های انتخاب شده توسط تیم‌ها، ارائه گرنت (سرمایه اولیه)، فضای استقرار و دیگر موارد مورد نیاز تیم‌ها  فراهم شده است.

در فیوژن علاوه بر آموزش و مربی‌گری، حمایت مالی هم در نظر گرفته شده است. تیم هایی که کیفیت لازم برای ادامه مسیر توسعه کسب و کار را داشته باشند، بعد از طی مراحل اولیه و آموزش های لازم، می‌توانند حمایت مالی بلاعوض دریافت کنند تا محصول اولیه خود را در بازه زمانی مشخصی توسعه دهند. در نهایت تیم‌هایی که محصول اولیه خود را در طول مدت زمان برنامه به سطح قابل قبولی برسانند برای جذب سرمایه با هدف توسعه محصول و رشد وارد کمیته سرمایه‌گذاری جوانه خواهند شد.

مهلت ثبت نام این رویداد تا ۲۷ مردادماه است و با توجه به محدودیت ظرفیت بهتر است هر چه زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهید.

برای جزئیات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید به Javane.vc/fusion مراجعه کنید.

تماشاخانه ببینید| صورت زخمی‌ها در سودان/ سنت عجیبی که در آن با تیغ به جان صورت می‌افتند شن کف رودخانه زاینده‌رود را کجا می‌برید؟/ بررسی یک پرونده عجیب در زاینده‌رود؛ یک جزیره محو شده‌است (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کسب و کار ثبت نام تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴