Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@05:55:43 GMT

دخیا: عملکردمان وحشتناک و غیرقابل قبول بود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۷۳۰۹

دخیا: عملکردمان وحشتناک و غیرقابل قبول بود

به گزارش "ورزش سه"، گلر اسپانیایی منچستر، دیوید دخه آ در گفتگویی با اتلتیک اذعان داشت عملکرد نه چندان خوب منچستر در فصل ۲۲-۲۰۲۱ هنوز در ذهن آنها هست و آنها هنوز نتوانسته اند خاطرتان تلخ فصل گذشته را از ذهنشان پاک کنند. او در ادامه گفت: "وقتی که اوضاع خوب پیش نمی رود، بازیکنان دچار لهره و اضطراب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

یونایتد در دومین دیدار این فصل خود، روز شنبه به مصاف برنتفورد رفت که در نهایت این بازی با عملکرد فاجعه بار یونایتد همراه شد و ۴ بر صفر مغلوب برنتفورد شدند و یاران تن هاخ دومین شکست متوالیشان را متحمل شدند.

این نتیجه درحالی رقم خورده است که یونایتد تا بحال موفق شده ۲۰ بار به قهرمانی لیگ جزیره برسد و از آگوست ۱۹۹۲ این اولین بار است که یونایتد در قعر جدول ۲۰ تیمی لیگ جزیره قرار می گیرد.

دخه آ، سنگربان ۳۱ ساله یونایتد، در گل اولی که این تیم دریافت کرد مقصر بود و اذعان داشت که بازیکنان منچستر هنوز نتوانسته اند عملکرد ناامیدکننده فصل گذشته را که با رتبه شششمی برای این تیم به پایان رسید، از ذهن خود پاک کنند.

وقتی از او درخصوص این پرسیده شد که آیا هنوز هم بعضی از بازیکنان ذهنشان درگیر اتفاقات فصل گذشته است یا نه. پاسخ داد: "بله، عملکرد فصل گذشته شرایط سختی را برای ما بوجود آورد و احتمالا هنوز هم بعضی از بازیکنان ذهنشان درگیر آن است."

او در ادامه گفت: "وقتی شرایط خوب پیش نمی رود، بازیکنان تیم دچار استرس می شوند و این بسیار سخت است. اما ما باید ازین شرایط درس بگیریم، ما برای این فصل سرمربی جدید به همراه تعدادی بازیکن جدید داریم. پس، باید مثبت اندیشتر باشیم و از این اتفاقات درس بگیریم و عملکرد خود را بهبود ببخشیم."

دخه آ عملکرد یونایتد در مقابل برنتفورد را "غیرقابل قبول" و "وحشتناک" توصیف کرد، او همچنین گفت که علی رغم پیش فصل فوق العاده ای که داشتند، به اندازه کافی برای این فصل آماده نیستند.

او گفت: "وقتی در پیش فصل هستید، هیچ فشاری روی شما نیست و بازیها هیچ دستاورد جدی ای ندارند. اما وقتی در لیگ جزیره بازی می کنید، همه چیز متفاوت است، تیمها همه تلاششان را در زمین انجام می دهند، همه تیمها خوب هستند و هیچ چیزی ساده نیست‌."

دخه آ همچنین بیان داشت: "ما باید بعنوان یک تیم در کنارهم باشیم، سخت تر و بهتر تمرین کنیم. اگر بخواهم صادق باشم چیز دیگه ای نمی تونم بگم"

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ جزیره فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان

زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: ۲۵۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان تاکستان در فروردین سال ۱۴۰۳ ضبط و از چرخه عرضه خارج شد. 

وی بیان کرد: در روز‌های پایانی فروردین ماه ۱۴۰۳ و پس از طی مراحل قانونی، این مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، معدوم شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این امر با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب تاکستان، اجناس، کشف و ضبط و معدوم می‌شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • مقام سازمان ملل: حمله به رفح «یک تراژدی غیرقابل وصف» است
  • فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است