Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی تیم ملی بدمینتون ایران قهرمان رقابت‌های آسیای میانه در تاجیکستان شد و بازیکنان خراسان رضوی در ترکیب تیم ملی درخشیدند.

ملی‌پوشان زیر ۱۵ و ۱۷ سال مشهدی تیم ملی بدمینتون ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیای میانه موفق ظاهر شدند و سهم بسزایی در قهرمانی تیم ملی در این رقابت‌ها داشتند. متین قاسمی، بازیکن زیر ۱۵ سال مشهدی، موفق شد در ۲ قسمت انفرادی و ۲ نفره مدال طلا کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد گلچین در رقابت‌های زیر ۱۷ سال با قبول شکست در بازی فینال، صاحب مدال نقره شد اما در قسمت ۲ نفره به مدال طلا دست یافت.

آیدا عنایتی، دیگر بازیکن زیر ۱۷ سال مشهد نیز در این رقابت‌ها با برتری برابر نماینده قرقیزستان به دیدار نهایی این بازی‌ها راه یافت و با شکست فردوس فروغی قهرمان این رده سنی شد. تیم ۲ نفره عنایتی و فروغی نیز با شکست تیم میزبان قهرمان شدند.

در مجموع نمایندگان مشهد در تاجیکستان با کسب پنج نشان طلا و یک نقره سهم مهمی در قهرمان جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های آسیای میانه ایفا کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی آسیای میانه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • سرگذشت فارسی‌زبانان آسیای میانه /نگاهی به کتاب «تاریخ تاجیکان ورارود»
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند