Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:27:04 GMT

شهردار مشهد در حوزه خیرین از شورای این شهر تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۷۵۰۷

شهردار مشهد در حوزه خیرین از شورای این شهر تذکر گرفت

به گزارش خبرنگار  ایرنا، حمید ضمیری رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر مشهد روز دوشنبه در جلسه علنی این شورا، اعلام کرد: در یک سال گذشته به رغم وجود مصوبه شورا مبنی بر جذب فعالیت خیرین شهریار، اقدامی توسط شهردار انجام نشده و در این خصوص کم کاری صورت گرفته است.

بنا بر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، اگر در موضوعات مورد نیاز شهری، خیران پا پیش گذاشته و همکاری کنند،  ۵۰ درصد هزینه‌ها توسط شهرداری و بقیه آن توسط خیرین پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص سرویس رایگان برای دانش‌آموزان استثنائی 

 تصویب لایحه نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از مصوبات جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد است.
طبق این مصوبه نرخ سرویس مدارس با افزایش ضریب ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته محاسبه می‌شود و این هزینه برای دانش آموزان استثنایی نیازمند، توسط شهرداری پرداخت می شود.

براساس این مصوبه، شهرداری مشهد هزینه سرویس مدارس دانش‌آموزان نیازمند استثنایی را متقبل کرده است و حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به این موضوع اختصاص یافت.

همچنین شرکت‌های مجری باید خودروهای سرویس مدارس را به منظور حفظ ایمنی و کرامت دانش‌آموزان از نظر معاینه فنی و وضعیت ظاهری بررسی و کنترل کنند، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مکلف به نظارت عالی بر حسن اجرای این موضوع و برخورد قانونی با تخلفات احتمالی است.

همچنین در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد برخی معابر فرعی شهر با نام شهدا مزین شد.
 

برچسب‌ها شهرداری مشهد شورای شهر شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد شورای شهر شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری مشهد شورای شهر شورای اسلامی شهر مشهد شورای اسلامی شهر مشهد دانش آموزان سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد