Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان ۲۰۲۲، دو نماینده دیگر ایران با پیروزی برابر حریفان خود، موفق به صعود به دیدار نیمه پایانی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان ۲۰۲۲، دو نماینده دیگر ایران با پیروزی برابر حریفان خود، موفق به صعود به دیدار نیمه پایانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رقابتهای موی تای قهرمانی جوانان جهان در بخش مبارزه از روز جمعه ۲۱ مرداد ماه با حضور ورزشکارانی از ۱۰۰ کشور جهان به میزبانی شهر کوالالامپور مالزی آغاز و تا ۲۸ ماه جاری ادامه دارد.

در مبارزات امروز دوشنبه ۲۴ مردادماه، ۴ موی تای کار جوان ایرانی برابر حریفان خود به روی رینگ رفتند که نتیجه آن ثبت ۲ پیروزی و ۲ شکست برای تیم کشورمان بود‌.

در دیدار یک چهارم پایانی وزن ۴۸-کیلوگرم رده سنی ۱۷-۱۶ سال دختران، صدف سادات موسوی موفق شد با نتیجه ۳۰ بر ۲۶  بر جوستانو چاتیا از هندوستان غلبه کرده و راهی دیدار نیمه پایانی شود‌.

همچنین حسین فراهانی دیگر نماینده کشورمان، برای رسیدن به مبارزه ماقبل فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رده سنی ۱۷-۱۶ سال با مصطفی ساکر از امارات روبرو شد که نتیجه این مبارزه نزدیک و نفسگیر، ۲۸ بر ۲۹ به نفع ملی پوش کشورمان پایان یافت‌.

گفتنی است ستاره مرشدی و سیدآرشام حسینی دو موی تای کاری بودند که با قبول شکست در دیدار یک چهارم نهایی اوزان ۵۱- و ۳۲- کیلوگرم، از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند.

فردا سه شنبه ۲۵ مرداد ماه در پنجمین روز این پیکارها ۵ نماینده ایران در مبارزه ماقبل فینال، با حریفانشان روبرو می شوند.

در منهای ۴۰ کیلوگرم رده سنی ۱۱-۱۰سال، سهیل مزرعاوی برای رسیدن به فینال، عزیز الحمادی از امارات را پیش رو دارد.

در منهای ۴۶ کیلوگرم همین بخش، مختار فرج الله در نیمه نهایی با پرمینوف از تیم IFMA روبرو می شود.

در منهای ۴۸ کیلوگرم رده سنی ۱۷-۱۶سال، صدف سادات حسینی در نیمه نهایی به مصاف کینسو اولا از اتریش خواهد رفت.

در منهای ۶۳/۵ کیلوگرم رده سنی ۱۷-۱۶ سال، بشیر مزرعاوی برای رسیدن به نیمه نهایی با واکاریس دیدیکا از لیتوانی مبارزه می کند.

و بالاخره در منهای ۷۵ کیلوگرم همین رده سنی، حسین فراهانی در نیمه نهایی، با سامویل گلن از بلژیک پیکار خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موی تای موی تای قهرمانی جهان موی تای جوانان جهان نیمه پایانی نیمه نهایی موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در حالی که مسابقه رفت دو تیم در مونیخ با برتری 2-1 شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسیده بود، این دیدار با گل زودهنگام یاشوا کیمیش در دقیقه 3 آغاز شد تا بایرن با یک گل از میزبان پیش بیفتد. هشت دقیقه بعد اما کریم بنزما با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

تنها 20 ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه اسون اولرایش،‌ بنزما دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. در ادامه هامس رودریگز در دقیقه 63 دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا شدت حملات بایرن مونیخ در 30 دقیقه پایانی بازی افزایش یابد اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-3 راهی فینال کیف شد.

دانلود (58.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست