Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" روز دوشنبه در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ملایر، اظهار داشت: این هنر و نقش خبرنگار است که بتواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی با بیان اینکه کار ارزشمند فرهنگی هرگز گم نمی‌شود، حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) را پرچمدار جهاد تبیین و الگویی عملی برای خبرنگاران دانست و افزود: واقعه عاشورا توسط حضرت زینب(س) به درستی روایت و در تاریخ ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر واقعه عاشورا را سراسر درس و عبرت برای آیندگان دانست و ادامه داد: اگر واقعه عاشورا به درستی در تاریخ ثبت و ضبط نمی‌شد، ممکن بود آیندگان ترسیم درستی از این واقعه نداشته باشند.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه نقش و هنرنمایی خبرنگاران اجازه نمی‌دهد خبر در قطعه‌ای از تاریخ محو شود، افزود: اصالت فرهنگی ایران و تمامی کتاب‌های تاریخی که در تاریخ ثبت شده، مرهون افرادی است که این اتفاقات را ثبت و ضبط کرده‌اند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران باید به دنبال اخباری بروند که ارزش مانایی و ماندگاری خود را داشته باشد و آیندگان بتوانند از این خبر تجربه و عبرت بگیرند.

امام جمعه ملایر یادآور شد: اگر امروز بسیاری از آزادی‌طلبان عالم از امام حسین(ع) الگو می‌گیرند، به دلیل ثبت درست واقعیت‌های عاشورا در تاریخ بوده است.

حجت الاسلام برقراری به دیگر ویژگی خبرنگاران اشاره کرد و افزود: اصحاب خبر و رسانه باید بدون حب و بغض و پیش‌داوری، واقعیت‌ها را ثبت کرده و خبر را عاری از هرگونه قضاوت، به درستی منتشر کنند.

به گفته وی، خبرنگاران باید از انتشار اخبار سلیقه‌ای و بدون منبع موثق و غیرکارشناسی پرهیز کرده و در ارائه اخبار اهداف متعالی را تعریف کنند.

امام جمعه ملایر خبرنگاران را به موُذن تشبیه کرد و گفت: برای جلوگیری از ترک فعل مسئولان به اذان خبرنگاران نیاز داریم.

امام جمعه ملایر نقش خبرنگاران را در توسعه شهرستان، برجسته کردن ظرفیت‌ها و نقاط قوت و تبیین اقدامات بزرگ و بلندمدت ویژه دانست و افزود: با تلاش شما باید تحول عظیمی در شهر جهانی انگور و ایجاد صنایع تبدیلی آن ایجاد شود.

برچسب‌ها محمود صارمی جهان و سردار سلیمانی ملایر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی جهان و سردار سلیمانی ملایر محمود صارمی جهان و سردار سلیمانی ملایر امام جمعه ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی