Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رونالدو صراحتا گفته است که می‌خواهد فصل بعد در لیگ قهرمانان بازی کند و از آنجا که منچستر یونایتد به این بازی‌های صعود نکرده، به فکر رفتن یک باشگاه دیگر است. تن هاگ سرمربی جدید منچستر یونایتد با این درخواست رونالدو مخالفت کرده بود اما شروع فاجعه‌بار در لیگ و رفتارهای عجیب رونالود که منجر به دو دستیگی در تیم شده، نظر او را عوض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها در انگلیس گزارش داده‌اند که تن هاگ معتقد است رونالدو تقریبا تمام پیش فصل از دست داده و به این زودی نمی‌تواند به شرایط بقیه تیم برسد و بنابراین با آنها یکدست نیست. رسانه‌ها گزارش داده‌اند که رونالدو از نظر شخصیتی هم با بازیکنان دیگر چندان جوش نمی‌خورد و در کمپ تمرینی، به تنهایی غذا می‌خورد.

برخی رسانه‌های دیگر گزارش داده‌اند که رونالدو با دستیاران تن هاگ هم برخوردهای پرتنشی داشته و سرمربی هلندی، نگران است که این تنش‌ها، به دیگر اعضای تیم هم منتقل شود.

با این حال باشگاه مصمم است تنها وقتی اجازه بدهد که رونالدو الدترافورد را ترک کند که خط حمله تیم تقویت شود. تن هاگ نتوانسته مهاجمان مد نظر خود را جذب کند و حتی گفته می‌شود جیمی وردی ۳۵ ساله به جدیدترین گزینه باشگاه برای تقویت خط حمله تبدیل شده است.  

کد خبر 698079 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم کریستیانو رونالدو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم کریستیانو رونالدو تن هاگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، پیام پارسا که نمایش خوبی مقابل تراکتور داشت، بعد از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه در حالی که روی زمین خوابیده بود، با اقدام جالب مربی بدنساز تیم مواجه شد.

مربی بدنساز به همراه مربی گلرهای ذوب‌آهن یک پتو روی او کشیدند تا به این شکل بدن دروازه‌بان تیم را گرم نگه دارند.

جعفری حدود پنج دقیقه به این شکل استراحت کرد و سپس از روی زمین بلند شد تا برای ضربات پنالتی به سمت دروازه برود.

او پنالتی اول امیرحسین حسین‌زاده را مهار کرد اما در ادامه سه گل خورد و بازی را از دست داد.

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)