Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@04:47:12 GMT

مفقودی یک ایرانی در انفجار ارمنستان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۸۰۵۸

وزارت شرایط اضطراری ارمنستان در تازه‌ترین اطلاع‌رسانی درباره انفجار روز گذشته در ایروان اعلام کرد که یک تبعه ایرانی جزو مفقودان این حادثه است. ناطقان: با گذشت یک روز از وقوع انفجار مهیب در یکی از مراکز خرید در ایروان، مقامات این کشور از مفقود شدن یک شهروند جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.
 
منابع رسانه‌ای از ایروان پایتخت ارمنستان گزارش دادند، وزارت شرایط اضطراری ارمنستان اطلاعات جدیدی درباره انفجار روز گذشته در مرکز خرید «سورمالو» در ایروان منتشر و اسامی مفقودشدگان این انفجار را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش رادیو عمومی ارمنستان، طبق اعلام وزارت شرایط اضطراری ارمنستان یک تبعه ایرانی جزو مفقودان انفجار روز گذشته در ایروان است.
 
این وزارتخانه اسامی ۱۸ نفر را به عنوان افراد مفقود انفجار روز گذشته در ایروان اعلام کرده است.
 
نفر هجدهم فهرست وزارت شرایط اضطراری ارمنستان، یک شهروند ایرانی اعلام شده است. این وزارتخانه توضیح بیشتری درباره این تبعه ایرانی منتشر نکرده است.
 
پیشتر در خبرها آمده بود که در نتیجه انفجار مهیب روز گذشته در ایروان، حداقل ۶ نفر جانشان را از دست دادند وو بیش از ۶۰ نفر زخمی شده‌اند. منبع: عصر ایران برچسب ها: مفقود شدن ، یک ایرانی ، انفجار ارمنستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مفقود شدن یک ایرانی انفجار ارمنستان روز گذشته در ایروان انفجار روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر پیدا شدن یسنا پس از 5 روز مفقودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 با اعلام جمعیت هلال احمر «یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله که از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده بود، زنده پیدا شد. نخستین تصاویر از لحظه پیدا شدن یسنا و واکنش مردم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • ببینید | حمله جنگنده‌های اسرائیل به دمشق؛ صدای انفجار بلند شد
  • تصاویر پیدا شدن یسنا پس از 5 روز مفقودی
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟