Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان که در محل هتل آسمان کرمان برگزار شد، گفت: سمت‌ها فرصت و امانت دست افراد است، پس باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد.

او صحنه انتخابات مجمع را صحنه رقابت توام با رفاقت و اخلاق دانست و خطاب به رئیس جدید هیئت گفت: از شما انتظار دارم، رفاقت، وحدت و همراهی در هیئت ایجاد شود چرا که ورزشی موفق است که مربی و رئیس هیئت خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی می‌گوید: هیئت باید به سمت درآمدزایی برود؛ لذا نباید تنها نگاهتان به فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان باشد.

به گفته او، این ورزش یک ورزش جوان پسند و مخاطب پسند است و دست رئیس هیئت برای هر نوع برنامه ریزی باز است؛ به شرط اینکه پای کار باشد.  

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌گوید: در کشور سالی ۱۶ هزار کشته جاده‌ای داریم و متأسفانه محور‌های مواصلاتی استان کرمان از محور‌های حادثه خیز کشور است.

او گفت: این هیئت در افزایش مهارت‌های رانندگی و ایجاد کمپین‌هایی برای کاهش تلفات جاده‌ای نقش ویژه‌ای دارد؛ لذا نباید عملکرد خود را صرفا در چند مسابقه و میزبانی خلاصه کنیم؛ بلکه این جزو مأموریت‌های حرفه‌ای ماست.  

ناظمی می‌گوید: تعامل با حوزه دانش آموزی، کارگری، شهرداری و بخش‌های مختلف به منظور استفاده از امکانات و پتانسیل باید در دستور کار قرار گیرد.

به گفته او، پارسال سه میزبانی به استان کرمان پیشنهاد شد که متأسفانه هیچ کدام برگزار نشد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، کرمان را قطب صنعتی کشور دانست و گفت: کرمان می‌تواند علاوه بر میزبانی منطقه ای، میزبانی کشوری را در کمیته‌های مختلف بگیرد؛ چرا که توانایی اش را دارد.

ناظمی می‌گوید: در صورتی که برای بحث آموزش میزبانی بگیرید، فدراسیون ۷۰ درصد درآمد‌های آموزش را به هیئت استان می‌پردازد و همچنین تا ۴۰ درصد درآمد‌های برگزاری مسابقات علاوه بر حمایت مالی و اسپانسری که خودتان می‌گیرید به هیئت استان تقدیم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران