Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:18:23 GMT

شوک به استقلال؛ آمانوف سهمیه بزرگسال است!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۸۳۱۲

شوک به استقلال؛ آمانوف سهمیه بزرگسال است!

به گزارش "ورزش سه"، پرستاره شدن استقلال اگرچه برای هواداران این تیم خوشایند است اما از نظر قانونی مشکلاتی را برای این تیم ایجاد کرده است. با اضافه شدن سیاوش یزدانی و مهدی قایدی به جمع آبی‌پوشان حالا لیست بازیکنان بزرگسال استقلال از حد قانونی عبور کرده و آبی‌ها مجبورند روی نام دو بازیکن قلم قرمز بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص اما اصلی‌ترین موضوع درباره عزیز بک آمانوف است. این هافبک ازبکستانی که نیم فصل گذشته به استقلال پیوست اکنون زیر 25 سال سن دارد و آبی‌ها تصور می‌کردند که می‌توانند نام او را در لیست زیر 25 ساله‌ها قرار بدهند اما از نظر قوانین این موضوع امکان پذیر نیست.

آمانوف متولد 30 اکتبر 1997 (معادل 8 آبان 1376) است و با توجه به اینکه ملاک تعیین سهمیه 25 سال، تاریخ 11 دی ماه 1376 است، او نمی‌تواند در سهمیه زیر 25 سال قرار بگیرد. به عبارت بهتر بازیکنانی در لیست زیر 25 سال قرار می‌گیرند که تا فصل زمستانی نقل و انتقالات نیز شرایط سنی‌شان زیر 25 سال باشد اما آمانوف چند ماه دیگر 25 سالگی‌اش را تمام می‌کند.

بر این اساس این هافبک ازبکستانی نیز سهمیه بزرگسال استقلال محسوب می‌شود و یک چالش جدی را برای مدیران باشگاه ایجاد خواهد کرد. حالا با حضور آمانوف، لیست بزرگسالان استقلال به 22 نفر رسیده و باید دید باشگاه با هماهنگی ساپینتو کدام دو بازیکن را از این لیست خارج خواهد کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر نقل و انتقالات زیر 25 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم

امیرمسعود عابدین: کلمه آواتار مخفف عبارت Advanced Vehicle Transformation است. این عبارت به معنای تغییر شکل پیشرفته خودرو می‌باشد. مانند آنچه در فیلم آواتار می‌گذرد، همکاری کامل انسان، ماشین و طبیعت در آینده نشان داده می‌شود.

در قسمت پشت، ۳۳ فلپ چند منظوره وجود دارد؛ این فلپ‌ها هنگام حرکت، به طور هماهنگ تغییر حالت می‌دهند تا آیرودینامیک خودرو بهبود پیدا کند. این کانسپت همانند یک "موجود زنده" عمل کرده و به کاربران خود متصل می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، در این خودرو خبری از کنسول، داشبورد و دکمه های کنترلی رایج نیست؛ بلکه یک کنترلر نورانی در وسط وجود دارد که با گذاشتن دست روی آن، برخی از شاخص‌های بیومتریک از جمله نبض اندازه‌گیری می‌شوند. به گفته مرسدس‌بنز نمایشگر مرکزی بزرگ، دروازه‌ای به سرزمین‌های دور بوده و می‌تواند سرنشینان را به طور مجازی به هر جای دیگر کره زمین ببرد.

دیگر اثری از فرمان در این خودرو نیست و این خودرو به فناوری خودران مجهز شده است. چهار پیشرانه برقی در مجموع قادر به تولید ۴۷۰ اسب‌بخار قدرت هستند. ویژن AVTR، توانایی پیمایش ۷۰۰ کیلومتر مسافت را پس از هر بار شارژ دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901425

دیگر خبرها

  • لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • بنویسید تا به دست بیاورید
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی