Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@12:46:36 GMT

دونده اسدآبادی با کسب دو مدال نقره، قهرمان دوم جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۸۳۲۸

دونده اسدآبادی با کسب دو مدال نقره، قهرمان دوم جهان شد

پژمان کرزه ای با پیمودن دو مسیر ۱۵۰۰ و ۳۵۰۰ متر دو مدال نقره را از آن خود کرد و پرچم ایران را با ایستادن بر سکوی دوم قهرمانی جهان به اهتزار درآورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ پژمان کرزه ای، دونده اسدآبادی که روز جمعه ۲۱ مرداد برای شرکت در مسابقات شرکت‌های کارگری جهان بالای ۳۵ سال در رشته دو میدانی عازم مسکو در کشور روسیه شده بود، در دو مسیر ۱۵۰۰ متر و ۳۵۰۰ متر دوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با دویدن در این دو مسیر دو مدال نقره را از آن خود کرد و افتخار آفرین برای کشور، استان همدان و دیار سیدجمال الدین اسآبادی شد.

پژمان کرزه ای از دوندگان قهرمان ایران است که اصالتا” اهل روستای قاسم آباد لک لک است و با تلاش های خود به این نقطه از قهرمانی رسیده است.

این مسابقات بیش از ۱۶۰۰ ورزشکار از کشورهای مختلف در ۲۱ رشته ورزشی در ورزشگاه لوژنینکی مسکو برگزار می‌شود، یک کاروان ۷۶ نفره در ۴ رشته فوتبال، والیبال، کراسفیت و دوومیدانی عازم مسکو شدند.

پایگاه خبری عصرهمدان مدال آوری آقای پژمان کرزه ای، دونده اسدآبادی را به وی ، خانواده محترم وی و جامعه ورزش و همه مردم اسدآباد و استان تبریک عرض می نماید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید