Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@12:15:58 GMT

آغاز بدون مدال جودوکاران ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۸۳۵۳

آغاز بدون مدال جودوکاران ایران

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های جودو بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی ترکیه، از امروز(دوشنبه) آغاز شد.

تیم ایران که در دو بخش زنان و مردان راهی قونیه شده است در نخستین روز این پیکارها، هفت نماینده داشت که هیچکدام از آنها موفق به کسب مدال نشدند. این نخستین حضور جودوکاران ایران در رویدادهای رسمی پس از سه سال است زیرا هم‌اکنون جودو ایران دوران تعلیق را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نمایندگان ایران بدین شرح است:

بخش مردان

وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، "حمیدرضا پاپی" برابر "البوت" از قزاقستان در دور نخست باخت و حذف شد.

وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، "محمد صدیقی" در دور نخست "حسین یوسف" از چاد را با شکست بدرقه کرد و سپس به "ولی‌اوف" از جمهوری آذربایجان باخت و حذف شد.

"وحید جدی" در همین وزن، ابتدا "امرالله" از اندونزی را شکست داد، اما در ادامه برابر "فایه نیجه" از گامبیا مغلوب شد و به کارش پایان داد.

بخش زنان

وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، "شیوا جهانگیری" ابتدا "هیراتی" از مجمع‌الجزایر قمر را ضربه فنی کرد و سپس به "لیلا علی‌اوف" از جمهوری آذربایجان باخت و به جدول جدول شانس مجدد رفت تا با "امینه رزاق" از الجزایر روبه‌رو شود. وی در این جدال نیز طعم تلخ شکست را چشید تا بدون کسب موفقیت به کار خود پایان دهد.

وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، "فاطمه کمالی‌پور" مغلوب نماینده کامرون شد و از دور مسابقات کنار رفت.

وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، "سایان چگینی" کار خود را با برتری مقابل حریفی از جمهوری آذربایجان شروع کرد و سپس به "ژولیا دابونه" از ساعل عاج باخت و به جدول شانس مجدد رفت. وی در این جدول برابر "ایرم کورکماز" از کشور میزبان با شکست تاتامی را ترک کرد تا دست خالی بماند.

وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، "محدثه حسینی" ابتدا "آمانادا" از آلبانی را ضربه فنی کرد و در دومین مبارزه برابر "امینه بلکادی" از الجزایر نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. حسینی در این جدول مقابل "شکینووا" از ترکمنستان هم راه به جایی نبرد تا او نیز حذف شود.

تیم کشورمان فردا نیز هفت نماینده در دو بخش مردان و زنان خواهد داشت.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران تیم ملی جودو ایران وزن منهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور