Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@16:09:59 GMT

تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۸۶۹۶

تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال آینده را اعلام کرد. بر این اساس نوبت اول آزمون بیست‌ونهم و سی‌ام دی ماه سال جاری و نوبت دوم چهاردهم و پانزدهم تیر سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری سال آینده، در تاریخ هشتم تا چهاردهم آبان ۱۴۰۱ و نوبت دوم پانزدهم تا بیست‌ویکم فروردین ۱۴۰۲ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای آزمون سراسری نیز نوبت اول پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱ و نوبت دوم چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲ خواهد بود.

بر همین اساس زمان ثبت نام آزمون دکتری بیست‌ودوم تا بیست‌ونهم آبان ۱۴۰۱ تعیین شده و زمان برگزاری آزمون یازدهم اسفند ۱۴۰۱ است. داوطلبان آزمون کارشناسی از شانزدهم تا بیست‌ودوم آذر ۱۴۰۱ برای ثبت نام وقت دارند و آزمون عصر پنجشنبه و صبح و عصر جمعه یازدهم و دوازدهم اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

بر اساس خبر رسیده ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی بیست‌وهشتم خرداد تا چهارم تیر ۱۴۰۲ تعیین شده و زمان برگزاری آزمون سوم شهریور ۱۴۰۲ است. افزون بر این زمان ثبت نام کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای هجدهم تا بیست‌وپنجم تیر ۱۴۰۲ تعیین شده است و زمان برگزاری آزمون سوم شهریور ۱۴۰۲ است.

کد خبر 596751

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کنکور سراسری ۱۴۰۲ تغییرات کنکور ۱۴۰۲ تغییرات کنکور ۱۴۰۲ سازمان سنجش تاریخ کنکور ۱۴۰۲ تاریخ کنکور کنکور 1402 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برگزاری آزمون ثبت نام تا بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود