Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:02:13 GMT

بازدید فرمانده ارشد سپاه الغدیر از خبرگزاری فارس یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۸۷۶۱

بازدید فرمانده ارشد سپاه الغدیر از خبرگزاری فارس یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی ظهر امروز همراه با سرهنگ علی محمد پارسائیان مسئول سازمان بسیج رسانه استان و سرگرد برزگر مسئول معاونت روابط عمومی در سپاه الغدیر از دفتر خبرگزاری فارس در استان یزد بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت این دفتر خبری قرار گرفتند.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر با بیان این‌که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نقشه را تحقق تمدن اسلامی را به خوبی تبیین و ابلاغ کرده است، گفت: رسانه‌ها می توانند با ملاک قرار دادن هفت گام کلیدی که در گام دوم ابلاغ شده است این مهم را در اولویت اجرای قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار زارع کمالی آموزش، تدوین و انتشار محتوای موثر رسانه ای را از جمله ابزارهای لازم برای تأثیرگذاری بیش از پیش دانست و بیان کرد: قطعا اگر باید روزی یک تمدن متعالی جهان شمول بوجود آید، بدون حضور و ظهور معصوم میسر نخواهد بود و معتقدیم، خود ظهور و عهد فرج، عهد یک تمدن جهان شمول متعالی است.

وی تصریح کرد: تمدن نوین اسلامی در واقع مقدمه ای برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) است و البته ما نمی‌توانیم برای ظهور و عهد فرج، زمانی را تعیین کنیم ولی اگر بتوانیم فرهنگ را متحول کنیم، جامعه را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کرده ایم.

انتهای پیام/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بازیدید جهاد تبین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، در «دریای پارس» موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیک خلیج فارس و دریای عمان بر اساس تاریخ تمدن عیلام، اکد، سومر، کلده، آشور، بابل، ایران و فرهنگ‌های گوناگون منطقه، مراکز تمدن‌های کهن ایرانی در کرانه خلیج فارس بررسی می‌شود.
سابقه تاریخی جزیره خارک، داستان سفر واسکودوگاما پرتغالی و آمدن آلبر کرک به خلیج فارس و آغاز دوران استعمار تا دوران جنگ جهانی اول، مبارزات مردم جنوب علیه استعمار، موقعیت جزایر قشم، کیش، تنب بزرگ، تنب کوچک دیگر سرفصل‌های این فیلم را تشکیل داده است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900989

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند