Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده در مراسم قدردانی از خبرنگاران و فعالان رسانه که از سوی سازمان بسیج رسانه استان فارس، برگزار شد، گفت: خداوند همه ابزار فلاح و رستگاری انسان را فراهم کرده و در جامعه اسلامی هم زمینه و بستر سعادتمندی انسان فراهم شده است.

او با تاکید بر اینکه باید یک چارچوب و یک اصولی در همه اقشار رعایت شود تا انسان به فلاح و رستگاری برسد و در عرصه‌های مختلف تلاش‌ها براساس آن چارچوب مشخص شود، افزود: در عرصه صنفی نیز این گفته صادق است

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: اصل اولیه رسیدن رستگاری انسان، خدامحوری است، در عرصه اقتصادی نیز چارچوب‌هایی وجود دارد و اگر بخواهیم سیستمی سالم ترویج یابد باید دستور الهی در بحث درامدزایی و خرج درآمد مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی‌زاده گفت: اگر رسانه و خبرنگار نیز بخواهد به فلاح و رستگاری برسد و در مسیر اصول دین و در مدار دین حرکت کند، باید چارچوب فعالیت خود را منطبق با دستورات الهی پیش ببرد.

او همچنین با تاکید مجدد بر اینکه تمام فعالیت فعالان رسانه باید منطبق بر اوامر و نواحی خداوند باشد، گفت: باید بین رسانه سکولار غربی و یک رسانه اسلامی تفکیک قائل شد، چرا که مسیر‌ها متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تاکید براینکه یک رسانه در جامعه دینی و توحیدی باید بداند قلمی که می‌زند با دستور الهی منطبق است یا نه؟، گفت: تلاش یک رسانه در نظام توحیدی بر محور پروردگار است.

او با برشمردن سرفصل‌های رسانه در نظام توحیدی، گفت: حق مداری و تکیه بر حق در همه عرصه‌ها وجود دارد، اما در حوزه رسانه با توجه به وظیفه سترگ، اثر ویژه‌ای دارد و اگر این مهم رعایت نشود، ممکن است جمعیت وسیعی را به باطل هدایت کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس همچنین عدالت و عدم طرفداری از جریان خاص را از دیگر سرفصل‌های مورد نظر رسانه‌ها در نظام توحیدی ذکر و گفت: عدالت در تقابل با طرفداری است.

محمودی‌زاده، رعایت تقوا و اصلاح جامعه را از دیگر سرفصل‌ها معرفی کرد و گفت: رسانه‌ای نزد خدواند مورد تکریم قرار می‌گیرد که محور کار خود را تقوا قرار داده باشد.

او گفت: در جامعه توحیدی به راحتی نمی‌توان به رشد رسید و باید دقت کرد که چالش‌ها به نحو مطلوب پشت سر گذاشته شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس؛ تکیه بر ظن و گمان، پیروی از هوای نفس به جای پیروی از عقلانیت، شتاب زدگی در مسائل رسانه‌ای و شخصیت زدگی را از آفت‌ها و چالش‌های جدی عنوان کرد که در عرصه رسانه باید به آن دقت کرد.

محمودی‌زاده همچنین ولایتمداری و مجاهدت را از دیگر راه‌های رسیدن به فلاح و رستگاری برشمرد و گفت: کوچکترین زاویه با ولایت، آغاز انحراف انسان به شقاوت و بدبختی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه فجر فارس فلاح و رستگاری محمودی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران

سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به افزایش دمای بهاره مبارزه با آفات مگس میوه مدیترانه‌ای در باغات مازندران ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، فرید بیگی با اشاره به افزایش جمعیت مگس میوه مدیترانه‌ای گفت: با توجه به شروع فصل گرما مدیریت این آفت در باغات مرکبات و سیاه ریشه ضرورت دارد.

وی افزود: برای جلوگیری از طغیان  این آفت در ماه‌های آینده روش‌های مبارزه باید در باغات اجرا شود.

 بیگی گفت: با افزایش جمعیت و شکار مگس میوه مدیترانه‌ای در ایستگاه‌های ردیابی باغات سیاه ریشه و مرکبات برداشت سریع تمام میوه‌های رسیده باقیمانده روی درخت نارنج و پرتقال والنسیا در باغات، فضای سبز شهری و روستایی، خانه ویلا، مجتمع‌های تفریحی ساحلی باید انجام شود.

سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران به برداشت به موقع تمام میوه‌های رسیده فصل بهار شامل شلیل، هلو، آلوچه، آلو و ازگیل ژاپنی اشاره کرد و یادآور شد: برای جلوگیری از گسترش آلودگی به ارقام متوسط و دیررس هسته دار و دانه دار از روش‌های مدیریت و مبارزه با  آفت استفاده می‌شود.

بیگی گفت: باغداران مدیریت بهداشت کف باغ را انجام دهند و با حذف  علف‌های هرز باغ و حاشیه باغات با جمع آوری و دفن میوه ریخته شده پای درختان در عمق 50 سانتیمتری خاک برای کاهش آلودگی اقدام کنند.

سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران نصب تله‌های جلب کننده حاوی مایع سراتل، سراتراپ، سراتینکس به تعداد 20 الی 30 عدد تله در هر هکتار در مرحله اول را مهم و ضروری دانست و افزود: این تله‌ها در باغات سیاه ریشه یا باغات مختلط مرکبات و سیاه ریشه و در باغاتی که سابقه آلودگی را دارند باید انجام شود و  با هماهنگی و مشاوره با کارشناسان حفظ نباتات و کلینیک‌های گیاهپزشکی از بین بردن جمعیت اول فصل آفت مگس مدیترانه‌ای انجام شود.

بیگی طعمه پاشی با استفاده از پروتئین هیدرولیزات را یکی دیگر از راهکارها برای مقابله با مگس میوه اعلام و عنوان کرد: حشره کش مالاتیون بصورت طعمه مسموم روی تنه و برگ و شاخه و علف‌های هرز زیر درختان بر اساس دستورالعمل و طبق مشاوره کارشناسان حفظ نباتات و کلینیک‌های گیاهپزشکی اجرا شود و مشاهده شکار روزانه 2 الی 3 عدد مگس در روز در یک تله نصب شده از روش‌های مدیریتی و کنترل آفت مگس میوه مدیترانه‌ای است.

وی گفت: باغداران برای کسب اطلاعات  بیشتر به کارشناسان حفظ نباتات در مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و کلینیک‌های گیاهپزشکی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند