Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کاوه رضایی هنوز قراردادی با باشگاه استقلال امضا نکرده و این موضوعی است که باعث نگرانی مدیران باشگاه شده است.
به گزارش آریا، مدیران استقلال طی روزهای گذشته از کاوه رضایی خواسته اند هرچه زودتر تکلیف قراردادش را با این باشگاه مشخص کند. کاوه رضایی به دلیل مسائل خانوادگی هنوز قراردادی با استقلال امضا نکرده و از مدیران باشگاه خواسته چند روزی تحت قرارداد باشگاه شارلوا بلژیک باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین مدیران استقلال از رضایی خواسته اند ظرف 48 ساعت آینده تکلیف قراردادش را با این باشگاه روشن کند. مدیران استقلال می خواهند هرچه زودتر تکلیف خط حمله این تیم را روشن کنند و به همین دلیل از کاوه رضایی خواسته اند هرچه زودتر با این باشگاه تعیین تکلیف کند.
استقلال برای لیگ بیست و دوم، 9 مهاجم در اختیار دارد که از میان آنها در هر بازی فقط 3 نفر می توانند در ترکیب ثابت بازی کنند. به نظر می رسد استقلال در لیگ بیست و دوم یکی از عجیب ترین خط حمله های تاریخ خود را در اختیار دارد. با جذب کاوه رضایی، مهدی قائدی و محمد محبی حالا این 3 بازیکن کنار سجاد شهباززاده، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، کوین یامگا، پیمان بابایی و امیرعلی صادقی 9 بازیکنی هستند که قابلیت بازی در 3 پست خط حمله استقلال را دارند.
این تعداد بازیکن در شرایطی دور هم جمع شده اند که این موضوع، سرمربی تیم را برای انتخاب ترکیب اصلی دچار دردسر می کند و از سوی دیگر هر بازیکنی که وارد ترکیب می شود هم این استرس را دارد تا درصورتی که نتواند در یک بازی خوب باشد، به نیمکت ذخیره ها تبعید شود. البته به نظر می رسد جدایی چند بازیکن از خط حمله استقلال قطعی است اما باشگاه هنوز خبری در این باره به بیرون نداده است.
از اولین روزهای نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بحث حضور محمد نادری در استقلال و بازگشت این مدافع چپ پا به جمع آبی پوشان وجود داشته است. حالا چند روزی است این موضوع در فضای مجازی دوباره داغ شده است. با این وجود باشگاه استقلال به طور رسمی جذب محمد نادری را منتفی شده دانست و به حمایت از جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی پرداخت.
محمدحسین زرندی معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره شایعات مطرح شده پیرامون جذب محمد نادری گفت:‌«باشگاه استقلال از حدود دو ماه پیش، هم با خود محمد نادری و هم با مدیر برنامه های ایشان مذاکره کرد. نادری بازیکن ارزشمند و قابل احترامی است اما مدیر برنامه های او گفت منتظر پیشنهاد خارجی هستند.»
وی افزود: «بر همین اساس نقل و انتقالات باشگاه انجام شد و باشگاه پاسخ مثبتی دریافت نکرد. دو دفاع چپ فعلی تیم هم نفرات ارزشمندی هستند و در مقاطعی از جمله در اردوی اخیر به تیم ‌ملی هم دعوت شدند.»
از طرفی آرمان رمضانی در لیست یحیی گل محمدی نیست و سرخ ها نمی خواهند او را به خدمت بگیرند. گمانه زنی در مورد لیست استقلال زیاد است.  همان طور که در جریان اخبار قرار گرفته اید باشگاه استقلال برای اضافه کردن نام بازیکنانی مثل کاوه رضایی، محبی، قائدی و  یزدانی به فهرستش با چالش هایی روبرو است چرا که لیست آبی ها باید خالی شود.
این درحالی است که قرار گرفتن نام آمانوف در لیست زیر 25 سال ابهام و ایراداتی وارد شده است. از این رو باشگاه استقلال نیاز دارد دو بازیکن را از لیست خود خارج کند. همین موضوع باعث شده شایعاتی در مورد حضور احتمالی آرمان رمضانی در پرسپولیس شنیده شود. مهاجم دونده و بلندزن استقلال که فصل قبل در بسیاری از بازی ها کمک حال استقلال و فرهاد مجیدی شد، گفته می شود ممکن است بار دیگر مورد نظر پرسپولیسی ها قرار گیرد.
این درحالی است که رمضانی ابتدا در پرسپولیس بازی کرد و با نظر مستقیم خود یحیی گل محمدی جذب شد اما در نهایت در لیست مازاد او قرار گرفت تا راهی استقلال شود. از این رو بسیار بعید است که گل محمدی دیگر علاقه ای به جذب او داشته باشد. ضمن این که پیگیری های طرفداری نیز نشان می دهد رمضانی در حال حاضر در لیست سرمربی پرسپولیس قرار ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترافیک در خط حمله استقلال ساپینتو باشگاه استقلال کاوه رضایی محمد نادری خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف قهرمان لیگ برتر ممکن است امروز تا حدودی روشن شود و روی دیگر داستان نیز می‌تواند ادامه پیدا کردن رقابت سخت میان سرخابی‌ها برای بالای سر بردن جام باشد. با این حال، استقلال جهت حفظ رتبه نخست جدول رده‌بندی، چاره ای جز کسب پیروزی در این مسابقه خارج از خانه ندارد.

جواد نکونام برای دیدار امروز تیمش مقابل تراکتور، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه و حضور خالدآبادی در قفس توری آبی‌ها، از آرمین سهرابیان نیز در ترکیب اصلی استفاده کرده تا این بازیکن پس از رفع مصدومیت، برای تیمش بازی کند.

* روز نمایش جانشین حسینی فرا رسید
پس از محرومیت سیدحسین حسینی و از دست دادن جدال حساس در تبریز، برای نخستین بار در این فصل فرصت به محمدرضا خالدآبادی رسیده تا حضور در ترکیب آبی‌ها را تجربه کند. گلر جوانی که تابستان گذشته و طی یک انتقال پر سر و صدا، از هوادار به استقلال پیوست و امروز وظیفه سختی را در استادیوم یادگار امام برعهده خواهد داشت.

* بازگشت آرمین به خط دفاعی
جواد نکونام که روزهای گذشته با بحران کمبود مدافع ذخیره روبرو شده بود، یک تغییر مهم را در خط دفاعی خود ایجاد کرده است. روزبه چشمی که خودش نیز فراموش کرده آخرین بار چه زمانی در پست هافبک دفاعی بازی کرده، امروز رهبر خط دفاعی آبی‌هاست.

آرمین سهرابیان که پیش از بازی با شمس آذر آسیب دیده بود، به این مسابقه رسیده و نکونام نیز ترجیح داده تا از ابتدا این بازیکن را به میدان بفرستد. در کنار سهرابیان و چشمی، محمدحسین مرادمند نیز دیگر مدافع استقلال در این مسابقه خواهد بود.

* چشم امید استقلال به درخشش راست و چپ
ابوالفضل جلالی که طی هفته‌های اخیر فراتر از حد انتظار ظاهر شده و به همراه ریکاردو آلوز، رتبه نخست برترین پاسورهای لیگ را به دست آورده، امروز نیز از ابتدا به میدان می‌رود و امیدوار است در دوئل با رقیب مستقیمش، سربلند از زمین خارج شود. در سمت راست نیز صالح حردانی حضور دارد که پس از رفع مصدومیت، مقابل شمس آذر از ابتدا به زمین رفته بود.

* اعتماد دوباره نکونام به زبیر
پس از آسیب‌دیدگی مهدی‌پور، کادرفنی استقلال تصمیم گرفت تا از زبیر نیک‌نفس در مرکز زمین استفاده کند. عملکرد این بازیکن مورد رضایت نکونام بوده و او امروز نیز از ابتدا برای تیمش بازی می‌کند. در کنار او، شاهد حضور آرش رضاوند هستیم که وظیفه بازی‌سازی و ایجاد موقعیت برای مهاجمان تیم را برعهده دارد.

* در انتظار درخشش ماشا در تبریز
جلال الدین ماشاریپوف در ابتدای حضورش در استقلال، به عنوان مهاجم به کار گرفته شد ولی در بازی‌های اخیر آبی‌ها، در پست جدیدتری بازی می‌کند. او جلوتر از هافبک‌های میانی و پشت سر مهاجمان انجام وظیفه می‌کند و استقلالی‌ها امیدوارند تا او امروز گره بازی را باز کند.

* مهرداد و بلانکو با روحیه در خط حمله
مهرداد محمدی پس از درخشش در بازی قبل برابر شمس آذر و به ثمر رساندن دو گل، امروز نیز از ابتدا برای استقلال به میدان می‌رود و آبی‌ها روی گلزنی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. دیگر مهاجم آبی‌ها نیز گوستاوو بلانکو است که در بازی رفت گل دوم تیمش را به ثمر رساند و باید دید که می‌تواند این کار را در تبریز نیز تکرار کند یا خیر.

ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

دیگر خبرها

  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت