Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:55:14 GMT

واکنش ایران به ادعای قاچاق سلاح از بندرعباس به یمن

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۹۰۰۹

واکنش ایران به ادعای قاچاق سلاح از بندرعباس به یمن

سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعای منتشر شده در یک رسانه عربی مبنی بر قاچاق تسلیحات از بندرعباس به بندر الحدیده یمن واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ادعای منتشر شده در یک رسانه عربی مبنی بر قاچاق تسلیحات از بندرعباس به بندر الحدیده یمن، اظهار داشت: اینگونه ادعاها، بی اساس و صحنه سازی تکراری از جانب ائتلاف متجاوز و حامیان غربی آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ائتلاف مجاوز و حامیان غربی آنها باید پاسخگوی جنایت هایی باشند که بیش از هفت سال در یمن مرتکب شده و باعث کشتار مردم بیگناه و نابودی زیرساخت های یمن شدند و بزرگترین فاجعه انسانی قرن را رقم زده اند.

کنعانی در ادامه اظهارداشت: اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران تنها در راستای منحرف کردن افکار عمومی ملت های منطقه و جهان از واقعیت های بحران یمن است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم یمن از ابتدای بحران این کشور، ماهیت سیاسی داشته و ایران همواره از روند مسالمت آمیز و نیز تلاش های سازمان ملل برای حل و فصل سیاسی این جنگ خانمان سوز و تداوم آتش بس پشتیبانی کرده است.

کنعانی تاکید کرد: ادامه سیاست های خصمانه و تکرار سناریوهای نخ نما علیرغم ادعای تلاش برای توقف درگیری در یمن، نتیجه جدیدی را به نفع متجاوزان رقم نخواهد زد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناصر کنعانی جنگ یمن وزارت امورخارجه سخنگوی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

هیئتی ۴۰ نفره از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از نزدیک با توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد همت‌پناه، رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در آی هیت، بازدید و اظهار کرد: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم و دریافتیم در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی‌های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت‌های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد