Web Analytics Made Easy - Statcounter



سیاوش یزدانی به‌طور رسمی کارش را زیر نظر ریکاردو ساپینتو استارت زد.

به گزارش ورزش سه، بعد از معافیت سیاوش یزدانی از خدمت سربازی و قطعی شدن بازگشت این مدافع به استقلال، او از امروز به محل تمرین آبی‌پوشان رفت.

یزدانی که شب گذشته در جلسه با مصطفی آجورلو برای ادامه فعالیتش در استقلال به توافق رسیده بود، امروز به محل تمرین آبی‌پوشان رفت و رسما کارش را از سر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه این است؛ آخرین بار 175 روز پیش یزدانی به تمرین استقلال رفته بود و بعد از آن به اجبار، به خدمت سربازی رفت. او حالا با انگیزه ویژه‌ای برگشته و قصد دارد روزهای خوب خود را تکرار کند.

یزدانی البته به‌واسطه دوری بلند مدت از تمرینات گروهی از نظر بدنی عقب‌تر از سایر بازیکنان است و بدون‌شک بازگشتش به ترکیب اصلی استقلال زمان‌بر است و باید دید ساپینتو چه زمانی به این مدافع باتجربه میدان خواهد داد.

اولین حضور قایدی در تمرین استقلال

مهدی قایدی از امروز در تمرین استقلال حضور یافت و کار خود را زیر نظر ساپینتو شروع کرد.

ستاره جوان استقلال بعد از قطعی شدن انتقال خود به استقلال دو روز قبل امارات را به مقصد ایران ترک کرد‌. او شب گذشته با مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال دیدار کرد و قرارداد خود را به امضا رساند.

قایدی از امروز عصر به محل تمرین آبی پوشان رفت و رسما کار خود را برای لیگ بیست و دوم با استقلال استارت زد.

ستاره استقلالی ها با روحیه بالا در تمرین امروز حضور یافت و نشان دادانگیزه زیادی برای تکرار روزهای خوب در ترکیب آبی ها دارد.

قایدی حالا منتظر است تا ITC او از سوی فدراسیون فوتبال امارات صادر شود و به زودی بتواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد. البته که او به واسطه غیبت طولانی در تمرینات استقلال ممکن است کمی بعدتر از سوی ساپینتو مجوز بازی در ترکیب اصلی استقلال را به دست بیاورد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر
شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.
محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901158

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل زیبای مهدی قایدی به الوصل
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد