Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:07:38 GMT

کمبود ۵۴۳ معلم در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۹۱۱۹

کمبود ۵۴۳ معلم در تربت حیدریه

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: امسال در مقطع ابتدای ۲۹۳ نیروی فرهنگی و در مقطع متوسطه ۲۵۰ معلم کم داریم که باید تعدادی را از نیرو‌های منتقل به تربت‌حیدریه، تعدادی از دانشگاه فرهنگیان و تعدادی هم نیرو‌هایی که از طریق استخدام جذب آموزش پرورش می‌شوند جبران شوند و بقیه کمبود نیرو را با توجه به ۴۸ مدرسه چرخشی با اضافه کار به شاغلین و بازنشسته‌ها را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش تربت حیدریه در نشست خبری به رشد رتبه‌های زیر هزار کنکور در سال ۱۴۰۱ در این خطه اشاره کرد گفت: هر چه بتوانیم رتبه‌های زیر هزار و ۱۰۰ را افزایش دهیم نشان می‌دهد تلاش گروهی مثمر ثمری بیشتری انجام شده است.

او افزود: در چند سال اخیر رتبه‌های خوبی داشتیم و جزو شهر‌های هستیم که رتبه‌ها بصورت مستمر بوده و امسال هم یکی از شاخص‌های ارزیابی رتبه‌های زیر هزار است و خوشبختانه نسبت به سال قبل رشد خوبی داشتیم، بطوریکه در سال ۱۴۰۰ رتبه‌های زیر هزار ۵۵ نفر داشتیم و امسال تاکنون ۷۲ رتبه زیر هزار کسب کردیم که احتمال افزایش این رقم هنوز وجود دارد.

در شهرستان تربت حیدریه ۱۱ مدرسه فرسوده وجود دارد

حجت صالحی مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای سیاست دولت و نظام آموزش و پرورش در تربت حیدریه در حال اجراست، لذا در سال ۱۴۰۰ قرار بود میانگین ورودی در رشته‌های مهارتی در تربت حیدریه در شاخص استان ۵۰ درصد باشد که اکنون ۴۰ درصد است و امسال نیز این رقم باید به ۴۵ درصد برسد.

او افزود: بر همین اساس و در جهت مهارت محوری دانش آموزان امسال با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی ویژه حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات جذب شد که حدود ۵ میلیارد آن امروز در هنرستان‌ها و مدارس شهرستان تربت حیدریه توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه ادامه داد: با توزیع تجهیزات آموزشی جذب شده توسط نماینده شهرستان، در تمام مدارس تربت حیدریه در سال تحصیلی آینده حداقل یک کلاس با امکانات آموزشی هوشمند وجود دارد.

صالحی گفت: در حال حاضر ۱۱ مدرسه فرسوده داریم و با پیگیری‌هایی که تا سطح وزارتخانه انجام دادیم تا بهمن ماه شش پروژه نیمه تمام که نیازمند ۸ میلیارد تومان اعتبار است به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموزش و پرورش کمبود معلم تربت حیدریه آموزش و پرورش تربت حیدریه رتبه های زیر هزار تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه