Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه ادعای منتشر شده در یک رسانه عربی مبنی بر قاچاق تسلیحات از بندرعباس به بندر الحدیده یمن را بی‌اساس و صحنه‌سازی تکراری از جانب ائتلاف متجاوز و حامیان غربی آنها دانست.   به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی روز دوشنبه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ادعای منتشر شده در یک رسانه عربی مبنی بر قاچاق تسلیحات از بندرعباس به بندر الحدیده یمن گفت: ائتلاف متجاوز و حامیان غربی آنها باید پاسخگوی جنایت‌هایی باشند که بیش از هفت سال در یمن مرتکب شده و باعث کشتار مردم بی‌گناه و نابودی زیرساخت‌های یمن شدند و بزرگترین فاجعه انسانی قرن را رقم زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران تنها در راستای منحرف کردن افکار عمومی ملت‌های منطقه و جهان از واقعیت‌های بحران یمن است.   کنعانی ادامه داد: اینگونه ادعاها، بی اساس و صحنه سازی  تکراری از جانب ائتلاف متجاوز و حامیان غربی آنهاست.   سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم یمن از ابتدای بحران این کشور، ماهیت سیاسی داشته و ایران همواره از روند مسالمت آمیز و نیز تلاش‌های سازمان ملل برای حل و فصل سیاسی این جنگ خانمان سوز و تداوم آتش بس پشتیبانی کرده است.   کنعانی تاکید کرد: ادامه سیاست‌های خصمانه و تکرار سناریوهای نخ نما به‌رغم ادعای تلاش برای توقف درگیری در یمن، نتیجه جدیدی را به نفع متجاوزان رقم نخواهد زد. تماشاخانه ببینید| صورت زخمی‌ها در سودان/ سنت عجیبی که در آن با تیغ به جان صورت می‌افتند شن کف رودخانه زاینده‌رود را کجا می‌برید؟/ بررسی یک پرونده عجیب در زاینده‌رود؛ یک جزیره محو شده‌است (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق خونسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعاً ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودروی شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبرگلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

کد خبر 6090382

دیگر خبرها

  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • ادعای فعالیت نظامی چین در تنگه تایوان پس از پایان سفر بلینکن
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند