Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی افتخاری عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از این پروژه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازدید ضمن اخذ اظهارات مردم مبنی بر عدم رضایتمندی نسبت به وضعیت بهداشت و خدمات رفاهی بازدیدکنندگان به عینه شاهد وضعیت بسیار اسفناک مجموعه بودیم.

وی ادامه داد: این در حالیست که مردم از اقصی نقاط کشور با توجه به طی مسافت و صرف هزینه های سنگین به این مکان  سفر و تحت تاثیر تبلیغات غیرواقع در زمان حضور متوجه تفاوت بالای خدمات با تبلیغات می‌شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور حقوقی جمعیت کشور افزود: بنابراین مسوولان اجرایی شهرستان از جمله فرماندار ، دادستان ،مقامات قضایی ،امنیتی ،مدیران ستادی و استانی هلال احمر پس از شور و بررسی جوانب امر و با عنایت به مشاهدات عینی تصمیم گرفتند با توجه به عدم رعایت نکات بهداشتی و امنیتی و بمنظور پیشگیری از انتشار بیماری های واگیر دار بنا به دستور قضایی دادستان استان نسبت به تعطیلی مجموعه اقدام وبه نحو مقتضی اطلاع رسانی در این زمینه انجام شود .

وی با بیان اینکه این مجموعه تا کنون در قالب قرارداد در اختیار بخش خصوصی گذاشته شده بود،اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به عدم اجرای مفاد قرارداد اجاره، اقدامات لازم را در خصوص فسخ قرارداد و مطالبه ضرر و زیان احتمالی انجام خواهد داد.

آب گرم چشمه شاهان گرماب تنها آب گرم معدنی قابل شرب در کشور است و در بهبود برخی بیماری ها مانند ناراحتی های پوستی، دردهای استخوانی، رماتیسم، مشکلات گوارشی، سرماخوردگی، آکنه، اگزما، آرتریت، سردرد، اعصاب، افسردگی، ناراحتی مفاصل، ماهیچه ها وغیره تاثیرگذار است و نوشیدن آن توصیه می شود. برخی بر این باورند که آب چشمه تاثیر شفابخش دارد و همین امر سبب شده گردشگران و زائران برای بهره مندی از آب چشمه به شاهان گرماب سفر کنند.

آبگرم شاهان گرماب در روستایی به همین نام، به فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها مشهد فریمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد فریمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مشهد فریمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر شاهان گرماب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب