Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به تلاقی روز خبرنگار با روز عاشورای حسینی، صداقت، مطالبه گری و نلغزیدن قلم را از مهمترین خصیصه‌های یک خبرنگار دانست و افزود: با نقادی و ارائه راهکار و رعایت انصاف صدای رسای مردم باشید.

امام جمعه دهدشت با تبریک روز خبرنگار، رسانه را افسران جهاد تبیین و تبلیغ نامید و ابراز داشت: لکنت زبان یک خبرنگار آسیب زا بوده و باید بدون نگاه کردن به جایگاه اشخاص قلم زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقد جدی من به رسانه‌ها حتی از باب نماز جمعه نیز بوده، چرا که با گفتگو و مهارت کلامی می‌توان بسیاری از ابهامات را رفع کرد.

حجت الاسلام وحدانی فر نشر خدمات مدیران نظام را ضروری خواند و گفت: با تغییر نگاه فکری خود از سیاه نمایی‌ها ها دوری کنید و جوری قلم نزنید که انگار هیچ اتفاق مثبتی در کشور رخ نمی‌دهد که این اشتباه بزرگی است و به فرموده رهبری بازی کردن در زمین دشمن است.

وی بزرگنمایی را افت دیگری از رسانه عنوان کرد و بیان داشت: گاه یک اتفاق ساده چنان تیتر رسانه‌ها می‌شود که انگار انقلابی صورت گرفته در صورتی که مسئول باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و اگر نمی‌توانست نباید مسئولیت می‌گرفت.

وحدانی فر با انتقاد از عدم حضور خبرنگاران در نماز جمعه گفت: در محل برگزاری نماز جمعه برای خبرنگاران جایگاه مشخص قرار دادیم و علاوه بر آن خطبه‌های نماز جمعه به شکل زنده در فضای مجازی پخش می‌شود.

وی به مسئله برجام نیز گریزی زد و گفت: اینکه قدرت‌های بزرگ رو در روی ایران می‌ایستند، قدرت بزرگ ایران را به رخ جهانیان می‌کشانند.

امام جمعه دهدشت با تاکید بر اینکه نماز جمعه‌ای که درد مردم را فریاد نزد مورد تأیید مقام رهبری نیست، عنوان کرد: نماز جمعه دهدشت محل مچ گیری نیست بلکه بر محوریت دستگیری و مطالبه گری است.

وحدانی فر استفاده از ظرفیت مشاورین و جوانان را در نهاد نماز جمعه دهدشت مهم خواند و گفت: کهگیلویه سرزمین «گنج و رنج» است و بسیاری از مشکلات هیچ توجیهی ندارد و اگر در گذشته آبریز احداث می‌شد این دغدغه‌های امروز را هم نبود.

وی بیان کرد: در جریان تلاش نماینده و مدیران استانی هستم، اما موانع احداث سد آبریز از تلاش‌ها بسیار بزرگ‌تر است.

امام جمعه دهدشت تاکید کرد: موارد احداث سد آبریز در اوج بحران‌های آب هوایی است و همواره در نماز جمعه فریاد سد آبریز زده خواهد شد.

وی با دعوت از رسانه‌ها برای شرکت در نماز جمعه گفت: خبرنگاران با حضور خود در حفظ حریت مشکلات را فریاد بزنند و اقدامات نهاد امام جمعه و استفاده از ظرفیت جوانان را ببینند.

وحدانی فر با تاکید بر اینکه سیاست زده نباشید گفت: تلاش می‌کنم از هر ظرفیتی برای فریاد درد مردم کهگیلویه استفاده کنم، همان طوری که در اجلاس نماز جمعه کشور برای حل مشکلات کهگیلویه این مهم را انجام دادم.

وی اضافه کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهم با نقدهای به جا و راهگشا و دور از حواشی برای حل مشکلات شهرستان همراه ما باشید.

وحدانی فر در پایان با توصیه به رسانه‌ها، بیان داشت: در انتخاب تیترها خلاق باشید و مطمئن باشید هر جایی لازم باشد از حق و شأن خبرنگاران دفاع و نهاد نماز جمعه را چتری پدرانه برای همه می دانم.

کد خبر 5564095

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تجلیل اصحاب رسانه عاشورا بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه محرم 1401 اربعین حسینی آمار کرونا روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا گرگان اردبیل جمعه دهدشت امام جمعه نماز جمعه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد