Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اصل نود تاکید کرد که افراد دارای پرونده‌های قضایی نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی  درباره صلاحیت 3 نامزد حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: همانطور که ریاست محترم کمیسیون اصل نود موضع رسمی کمیسیون را در رسانه‌ها اعلام کرد، این کمیسیون نسبت به حضور افرادی  که دارای محکومیت قضایی یا پرونده باز در مراجع قضایی باشند یا اینکه پرونده آنها در حال جمع‌بندی و محکومیت فرد محرز شده باشد، ابراز نگرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس تأکید کرد: در صورتی که شرایط این افراد احراز شود کمیسیون اصل نود به این مسئله ورود خواهد کرد و وزیر ورزش و جوانان باید در کمیسیون اصل نود پاسخگوی این مسئله باشند و مسئولانی که این گوشزدها را نادیده بگیرند در آینده مورد توجه قرار خواهند گرفت و اگر در این تعلل‌ها تعمدی باشد دستگاه قضایی محل رسیدگی به این پرونده خواهد بود.

اعلام نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران انتخابات فدراسیون کمیسیون اصل نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی اظهار داشت: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: قریب به ٢ میلیون و چهارصد هزار نفر از جمعیت استان خوزستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۵٠ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ٢ میلیون نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خوزستان تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

رضایی تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند. وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌های عزیز اشاره کرد که به صورت ٢۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم است

رضایی خاطرنشان کرد: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شدند و آن دسته از افرادی که قبلا بیمه بودند به صورت اتوماتیک بیمه آنها تا پایان فروردین ١۴٠۴ تمدید شدند.

رضایی گفت: افرادی که جز دهک‌های ۶ تا ٩ هستند نیز از تخفیفات ویژه‌ای بین ۵٠ تا ٨٠ درصد بعد از استحقاق سنجی توسط وزارت تعاون، رفاه و کار اجتماعی و اعلام دهک به سازمان بیمه سلامت بهره‌مند شده و افرادی که جز دهک ١٠ می‌باشند با پرداخت کل حق بیمه مصوب می‌توانند از خود را بیمه نمایند.

دیگر خبرها

  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران