Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: معاونان مناطق و همه مدیران مربوط، نظارت، حضور میدانی و گشت‌ها و بازدیدهای خود را بیشتر کنند و این نوع نظارت‌ها باید تبدیل به فرایند و برنامه روزمره مدیران شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بیست و هفتمین جلسه شورای هماهنگی معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با حضور سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر و سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران حوزه معاونت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید مجتبی شفیعی در این نشست ضمن اشاره به سابقه فعالیت طولانی و موثر تشکری هاشمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک از حضور وی در این جلسه تقدیر کرده و خواستار همفکری، همدلی و حمایت کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری شد. 

شفیعی در پاسخ به مطالبه برخی از معاونان مناطق درخصوص لزوم همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست برای حل برخی از مشکلات پیش آمده گفت که با جلال بهرامی، معاون شهردار تهران هماهنگی لازم صورت گرفته و معاونان مناطق باید فهرست مطالبات و مشکلات خود را تدوین و ارائه کنند تا برای معاونت خدمات شهری ارسال شود. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص اهمیت و ضرورت نگهداشت لوازم و تجهیزات ترافیکی اظهار داشت: لازم هست معاونان مناطق و همه مدیران مربوط، نظارت، حضور میدانی و گشت‌ها و بازدیدهای خود را بیشتر کنند و این نوع نظارت‌ها باید تبدیل به فرایند و برنامه روزمره مدیران شود.

وی تاکید کرد: امروزه اولویت مدیریت شهری، توسعه و انجام پروژه‌های کلان مثل ساخت بزرگراه یا تونل نیست بلکه نگهداشت شهر و به‌کارگیری پروژه‌های کوچک‌مقیاس اما اثرگذار، در اولویت ما قرار دارد. 

شفیعی تصریح کرد: همه مدیران ستادی حوزه حمل و نقل و ترافیک و معاونان مناطق ۲۲گانه باید پروژه‌های خُرد و اثرگذار را شناسایی کرده و در این زمینه ابتکار عمل داشته باشند و همچنین از ایده‌های موفقیت‌آمیزی که در دنیا استفاده می‌شود، استفاده کنند و حتی می‌توانند ایده‌های شهروندان را از طریق فراخوان جذب کنند. هم‌چنین برخی فرایندهای زائد و غیرمفید که از روی عادت و روزمرگی انجام می‌شود را باید حذف کنیم. 

معاون شهردار تهران با اشاره به نزدیکی ماه مهر و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی و افزایش ترافیک گفت: دو سال مدارس به دلیل کرونا غیرحضوری شده و جلسات کمیته استقبال از مهر برگزار نشده بود اما امسال دوباره این کمیته فعال می‌شود و اقدامات و برنامه‌های لازم از طریق این کمیته شناسایی، اجرا و مورد نظارت قرار می‌گیرد. 

وی افزود: نصب علائم و تجهیزات و اصلاح هندسی در اطراف مدارس و مراکز آموزشی در دستور کار فوری سازمان حمل و نقل و ترافیک و شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه قرار دارد و همه برنامه‌ها و پیش‌بینی‌ها باید قبل از آغاز سال تحصیلی جدید اجرایی شوند که اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق بر اجرای آن نظارت خواهد کرد. 

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود بر معضل کمبود نیروی انسانی متخصص در حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و گفت: هم معاونت حمل و نقل و ترافیک و هم مناطق ۲۲گانه به افراد نخبه در این حوزه نیاز دارند و اگرچه جذب نیروی انسانی از طرف شهردار تهران بسیار محدود شده است اما در بخش‌هایی که به نیروهای متخصص و نخبه نیاز داریم می‌توانیم به‌صورت محدود و موردی، مجوز جذب آن‌ها را بگیریم. 

وی با اشاره به ضرورت استفاده اصولی از تجهیزات ترافیکی در مناطق مختلف گفت: در این خصوص باید انضباط مالی و اداری و شفافیت رعایت شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران مدیریت شهری ترافیک تهران حمل و نقل و ترافیک شهرداری حوزه حمل و نقل و ترافیک معاونان مناطق شهرداری تهران شهردار تهران مناطق ۲۲گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت