Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های ملی انگلستان، ولز و آمریکا رقبای ایران در مسابقات فوتبال جام جهانی هستند، این 3 کشور هر کدام 2 حریف قطعی برای بازی های آماده سازی تا شروع جام جهانی دارند

بین سه حریف تیم ملی ایران در جام جهانی 2022، تیم ملی انگلستان با رقبایی مثل ایتالیا و آلمان تا قبل از شروع جام جهانی بازی برگزار می کند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی ولز هم 2 حریف بسیار خوب تا قبل از بازی های جام جهانی دارد، آنها در لیگ ملتهای اروپا با تیم های لهستان و بلژیک بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی آمریکا هم در فیفا دی های دهه سوم سپتامبر برابر تیم های عربستان و ژاپن قرار خواهد گرفت.

انگلستان بهترین رقبای ممکن را دارد و البته در این بین تیم ملی آمریکا هم با 2 حریف آسیایی بازی می کند که بهترین انتخاب برای آنها برای شبیه سازی با تیم ملی فوتبال ایران محسوب می شود.

ایران در این بازه زمانی احتمالا با تیم های اروگوئه و سنگال بازی خواهد کرد، ایران قبلا هم با یک تیم آفریقایی بازی کرده که انجام 2 بازی با آفریقایی ها در حالی که تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی اصلا حریف آفریقایی ندارد، اتفاق عجیبی به نظر می رسد.

به هر حال انگلستان در لیگ ملتها با برگزاری بازی با ایتالیا و آلمان بهتر از سایر رقبا خودش را آماده جام جهانی می کند.

 

اخبار داغ 

درآمد قابل توجه شباب الاهلی از انتقال قرضی مهدی قائدی به استقلال هورا، شرزود تمیروف برای پرسپولیس گل زد! کریستین رومرو و کشیدن موهای مارک کوکوریا در صحنه گل دوم تاتنهام به چلسی / عکس استوری کونته خطاب به توخل: حقت بود به زمین می انداختمت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد