Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: با توجه به اینکه پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بود، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافت.

دکتر مازیار اویسی ۲۴ مردادماه در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان های شرقی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما به دلیل اهمیت ویژه آن برای شرق استان کرمان جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان بم در مسیر ترانزیتی جنوبشرق  قرار گرفته، نیاز به تسریع در تعیین تکلیف و ساخت این بیمارستان دیده می شد.

اویسی ادامه داد: در چهار شهرستان شرقی کرمان تنها یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی پاستور بم در حال ارائه خدمات به این شهرستان‌ها است.

وی بیان کرد: کلنگ ساخت این بیمارستان در سال ۹۶ به زمین زده شده بود اما به دلایل مختلف هنوز به سرانجام نرسیده است.

به گفته وی پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختوابی، یک پروژه ملی بوده و دانشگاه علوم پزشکی تنها بهره بردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم یادآور شد: با توجه به بزرگی این پروژه، تکمیل آن در توان دانشگاه نیست زیرا هزینه ساخت این بیمارستان بالغ بر چهار برابر هزینه درآمد یکسال دانشگاه علوم پزشکی بم است.

وی افزود: بخشی از ساختمان پردیس به عنوان خوابگاه دانشجویی دخترانه درنظر گرفته شده است.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم درباره خوابگاه دانشجویان دختر نیز تاکیدکرد: خوابگاه این دانشجویان در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید واقع شده که تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: خوابگاه دخترانه دانشجویی ۴۰۰ تختخوابی در ارگ جدید سال ۹۷ می بایست به بهره برداری برسد اما به دلایل مختلف تاکنون به بهره برداری نرسیده و این خوابگاه با اعتبار دانشگاه در حال ساخت است و به همین منظور مبلغ ۴۰ میلیارد تومان وام برای ساخت این خوابگاه گرفته شده که امیدواریم ظرف یک تا دو سال آینده این خوابگاه ساخته شود.

اویسی می‌گوید: برای ساخت این خوابگاه نیز در سفر ریاست جمهوری مبلغی در نظر گرفته شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم همچنین درباره آخرین وضعیت کرونا در شرق استان کرمان گفت: در شرایط پایدار با شیب بسیار کم صعودی قرار داریم و امیدواریم وارد پیک شدیدی نشویم.

وی از عادی‌انگاری و استقبال نکردن مردم از دوز یادآور (دوز چهارم) واکسن کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه این عادی انگاری در سطح کشور وجود دارد و مردم باید هرچه سریعتر نوبت چهارم واکسن خود را دریافت کنند.

به گفته وی از جامعه هدف ۷۶ درصد دز اول، ۶۵.۳ دهم درصد دز دوم، ۴۱.۶ دهم درصد دز سوم و ۳ هزار و ۳۷ نفر هم دز نوبت چهارم خود را تزریق کرده اند.

اویسی توضیح داد: تاکنون ۷۳۴ هزار و۲۸۶ واکسن وارد دانشگاه علوم پزشکی شده که ۵۴۱ هزار و۴۵۵ دز برای تزریق های اول و دوم و سوم بوده است

وی تاکید کرد: هیچ کمبود واکسنی نداریم و در تمام مراکز جامع سلامت، خانه های بهداشت شهری و روستایی واکسن موجود است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بم بيمارستان سفر رییس جمهور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم سفر ریاست جمهوری بیمارستان ۲۰۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد