Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس جنایت اعدام میدانی جوان فلسطینی را به دست نظامیان صهیونیست محکوم و تاکید کرد جنایت اعدام «محمد الشحام» جوان فلسطینی مهر تاییدی بر گستردگی تروریسمی دارد که در سیاست‌های اشغالگری این رژیم ریشه دارد.

حازم قاسم، سخنگوی حماس گفت: جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن محمد الشحام در شمال غرب قدس اشغالی نشان از حجم و گستردگی تروریسمی دارد که در سیاست‌های اشغالگری و ماهیت رفتار‌های دیگر آزاری این رژیم ریشه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: اعدام شهید محمد الشحام با خونسردی کامل، نقض آشکار تمام قوانین و موازین انسانی است و مطالبات ملت فلسطین را مبنی بر ضرورت محاکمه سران رژیم اشغالگر در دادگاه کیفری بین المللی تقویت می‌کند.

حازم قاسم تاکید کرد: این جنایات علیه ملت فلسطین، هرگز انتفاضه و انقلاب فزاینده در همه اماکن را متوقف نخواهد کرد، بلکه به مثابه سوختی برای تشدید مقاومت و پاسخ به جنایات اشغالگران خواهد بود.

ساعاتی پیش شبکه خبری قدس به نقل از منابع محلی گزارش داد که محمد الشحام، جوان فلسطینی که سحرگاه امروز (دوشنبه) در خانه خود در شهرک کفر عقب در قدس اشغالی از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست قرار گرفته بود، به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، به گفته منابع محلی، نیرو‌های اشغالگر به منزل خانواده شحام هجوم بردند. در ادامه صدای تیراندازی شنیده شد و مشخص شد وی مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته است. اشغالگران ادعا کردند که جوان فلسطینی در حالی که قصد داشت با چاقو به نظامیان حمله کند، هدف گلوله قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش حماس رژیم صهیونیستی جوان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فلسطین الیوم، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اسرای دربند زندان های این رژیم را به شدت تحت شکنجه قرار می دهد.

بر اساس این گزارش، باشگاه فلسطینی مذکور تاکید کرد: اکثر اسرایی که به تازگی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده اند از مشکلات شدید جسمی رنج می برند.

در ادامه این گزارش تصریح شده است: اسرای فلسطینی به دلیل آنکه در طول اسارت تحت شکنجه، گرسنگی و جنایات پزشکی هدفمند قرار گرفته اند بعد از آزادی با مشکلات عدیده جسمی دست و پنجه نرم می کنند.

پیشتر نیز بسیاری از اسرای فلسطینی حتی زنان اسیر بعد از آزادی از شکنجه های زندانبان های رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

شرایط به قدری وخیم است که حتی آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به شکنجه کارمندان بازداشت شده این آژانس در نوار غزه متهم کرد.

در این بیانیه آمده است که کارمندان آژانس آنروا از اتفاقات وحشتناکی در جریان بازداشت و بازجویی آن‌ها توسط نظامیان صهیونیست سخن می‌گویند.

آژانس آنروا اعلام کرد که این گزارش‌ها بیانگر آن است که نظامیان صهیونیست، افراد بازداشت شده را تحت شکنجه قرار داده و با آن‌ها بسیار بد رفتار می‌کنند و حتی آن‌ها را تحت اذیت و آزار جنسی قرار می‌دهند.

این آژانس سازمان ملل تاکید کرد که صدها تن از کسانی که توسط نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی بازداشت شده اند تحت شکنجه و بدرفتاری قرار گرفته اند.

کد خبر 6092801

دیگر خبرها

  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها