Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: عملکرد وزنه برداری ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی با توجه به زمان یکماهه آماده سازی تیم قابل تحسین است.

به گزارش ایران اکونومیست؛ سجاد انوشیروانی عصر دوشنبه پس از پایان مسابقات وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: من کار بچه ها را در این مسابقات تحسین می کنم، به دلیل اینکه زمان کمی برای این مسابقات داشتیم و تنها برای یک ماه توانستیم اردوی آماده سازی برای وزنه برداران تشکیل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است به نظرم در این شرایط بچه ها در هر ۲ بخش نتایج خوبی گرفتند.

وی افزود: جوانان ما به چنین میادینی نیاز دارند تا برای مسابقات بزرگتر کسب تجربه کنند. حقیقت امر این است امروز وزنه برداری ما به لحاظ کمی و کیفی افت محسوسی داشته و نیاز است با یک برنامه‌ریزی، همت و همدلی جمعی بتوان خلاها و آن نقاط ضعفی که داریم را شناسایی کنیم. امیدوارم در مسابقات آینده که ۲ رویداد مهم قهرمانی آسیا و جهانی در هر ۲ بخش مردان و زنان در رده سنی بزرگسالان در پیش داریم به موفقیت برسیم. رقابت‌های جهانی نخستین مرحله گزینشی برای المپیک پاریس است که برای ما حائز اهمیت و برای آن برنامه ریزی کرده‌ایم که در آن عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: وزنه برداران دیگری هم که در ایران داریم و در این رقابت‌ها نبودند، تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم از تمام ظرفیت موجود با تمام توان استفاده کنیم تا بهترین شرایط و نتایج را برای مسابقات پیش‌رو داشته باشیم. زیرا انتخابی المپیک و مسابقات جهانی کلمبیا بسیار حائز اهمیت است و باید در گام نخست قدم محکم و استواری برداریم و باید خوب برنامه ریزی کنیم برای کسب سهمیه به تعداد مورد نیازمان و آن نفراتی که مدنظر ما خواهد بود.

انوشیروانی تصریح کرد: باید بگویم بحث تغییر اوزان در المپیک یک مساله مهم دیگر است که اتفاق افتاده و ما تنها ۳ سهمیه در مردان و ۳ سهمیه هم در بخش زنان داریم. باید در بحث دوپینگ خیلی حساس باشیم و خیلی سختگیرانه به جلو برویم تا با توجه به اتفاقاتی که در گذشته در تمام دنیا رخ داد، منجر به این شد تا کمیته بین‌المللی المپیک به این رشته حساس‌تر شود و بیشتر دنبال این است تا کشورهایی هم که از این پس دوپینگ ورزشکاران آن‌ها مثبت می‌شود را از ۲ المپیک بعدی محروم کنند و این موضوع برای ما بسیار مهم است. امیدوارم با کمک وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و همچنین فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دیگر نفرات که در تمام ایران برای ورزش وزنه‌برداری کمک می‌کنند بتوانیم روزهای درخشانی برای وزنه برداری رقم بزنیم.

وی در مورد برنامه‌های پیش رو گفت: بالاخره دنیا از وزنه برداری ایران انتظارات بالایی دارد و به لحاظ کمی و کیفی باید کشوری در دنیا باشیم که حرف اول را می‌زند. مردم هم در خود ایران این انتظار را دارند و برای تحقق این مساله، در حال برنامه‌ریزی هستیم تا نقاط ضعفی که داریم را خیلی زود برای آن برنامه داشته باشیم. امیدوارم با یک برنامه ریزی ویژه و شناخت نقاط ضعف در بحث پتانسیل داخلی، زیر ساخت‌ها که مشکل داریم آن‌ها را از بین ببریم.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری افزود:‌ این مساله هم تنها به‌ گفته‌های من استناد نمی‌شود، زیرا اگر استناد شود شاید خیلی‌ها از آن ناراحت شوند ولی واقعیت این است اگر امروز سری به سالن‌های وزنه برداری بزنیم تجهیزات و زیر ساخت هایی که داریم خیلی فرسوده و از بین رفته است. امیدوارم این پتانسیل و ظرفیتی که مدنظر مردم و همچنین جامعه ورزشی است خیلی زود آن را اجرایی و عملیاتی کنیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،فدراسیون کشتی اعلام کرد نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و درصورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند ۱ حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس