Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر براهویی در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های مهم در حال ساخت در سطح شهر زاهدان اظهار کرد: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های فعال در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه بزرگترین پروژه‌ها ایجاد ۲۰۰ هزار متر مربع فضای سبز و ۶۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر است، افزود: حدود ۵۰ درصد از معابر شهر نیاز به آسفالت یا روکش آسفالت دارد که میزان ۱۸ هزار متر مربع از معابر در سطح شهر را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زاهدان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود یک میلیون متر مربع آسفالت تحویل شهروندان داده شود.

وی گفت: همچنین ۱۰ میدان در سطح شهر با همکاری دستگاه‌های دولتی در حال بهسازی است.

براهویی تصریح کرد: جایگاه سی‌ان‌جی شهر زاهدان براساس پیگیری‌های انجام شده و دستور استاندار تابلوی آماده شده و زیرساخت‌های آن فراهم است و با توجه به این که نامه مربوطه برای دریافت تجهیزات توسط شرکت نفت استان به تهران ارسال شده، طبق قولی که داده شده تا یک هفته دیگر تجهیزات می‌رسد و آماده افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: یک گرمخانه در شهر به صورت نیمه‌تمام مانده بود که در حال حاضر آماده بهره‌برداری است و ساخت گرمخانه بانوان نیز آغاز شده که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار زاهدان افزود: ۶ زمین چمن مصنوعی احداث شده و ۵ زمین در حال احداث است که در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر زیادی دارد همچنین پروژه بزرگ پارک بانوان که مدت‌ها به صورت نیمه تمام مانده بود به صورت جهادی در حال اتمام است یکی از پروژه‌های بزرگ شهر است.

وی خاطرنشان کرد: باغ خانواده زاهدان که متروکه شده بود، یک بهسازی کامل انجام شد و در حال حاضر مردم از آن استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری زاهدان بهسازی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از سد دیورش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سد دیورش حدود ٧۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: این پروژه آبرسانی ۵ شهر و ٢٨ روستا را تحت پوشش قرار داده، بر این اساس، خط انتقال هم در این منطقه آغاز شده به گونه‌ای که پیمانکاران مشغول به کار هستند.

وی با تاکید بر تسریع در انجام این پروژه و تأمین منابع آبی مورد نیاز شهرستان رودبار افزود: بازسازی و نوسازی شبکه‌های رودبار و رستم آباد نیز در دستور کار قرار گرفته تا از هدر رفت آب جلوگیری شود.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت مخزن ٣٠ میلیون مکعبی سد دیورش ادامه داد: با وجود اینکه این سد در حال تکمیل شدن است می‌تواند همزمان ۵ متر مکعب آب را تأمین کند از طرفی رودخانه‌ها هم جاری بوده و در پایین دست هم مشکلی برای استفاده از آب و کشاورزی وجود ندارد.

عباسی با بیان اینکه برای این پروژه آبرسانی تا کنون ٣٠٠ میلیارد تومان هزینه شده و تقریباً ٧٠٠ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز به تخصیص منابع وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم تا از منابع استانی، ملی و سفر آقای رئیس جمهور به استان گیلان تخصیص منابع صورت بگیرد.

کد خبر 6095863

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه