Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه نظامی میانمار "آنگ سان سوچی" را به اتهام فساد مالی به شش سال زندان محکوم کرد و مدت زندان رهبر برکنار شده میانمار را به ۱۷ سال رساند.

به گزارش دوشنبه شب ایران اکونومیست، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که سوچی رهبر برکنار شده میانمار توسط دادگاه نظامی این کشور به دلیل چهار اتهام مبارزه با فساد به شش سال زندان دیگر محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال حکم جدید، سوچی تا کنون هیچ بیانیه ای صادر نکرده و به گفته منابع خبری در سلامت کامل به سر می برد.

سوچی ۷۷ ساله، از زمانی که ژنرال‌های ارتش دولت او را در یک کودتا در ۱ فوریه سال گذشته سرنگون کردند، بازداشت شد.

رهبر برکنار شده میانمار از آن زمان با یک سری اتهامات از جمله نقض قانون اسرار رسمی، فساد مالی و تقلب در انتخابات مواجه شد که اگر در تمام موارد مجرم شناخته شود با ده ها سال زندان روبرو خواهد شد.

میانمار از زمان آغاز کودتا، با گسترش منازعات و سرکوب اعتراض‌های صلح‌آمیز خیابانی در شهرهای این کشور آسیای جنوب شرقی در آشفتگی به سر می‌برد.

ارتش این کشور دلیل کودتا را تقلب در انتخابات در نوامبر ۲۰۲۰ عنوان کرده است. هرچند گروه‌های نظارتی اعلام کردند شواهدی مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات بدست نیاورده اند. 

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: میانمار ، آسیای غربی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میانمار آسیای غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارشوی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.



کد خبر 848723 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه وزارت دادگستری شورای شهر شهردار استان خوزستان

دیگر خبرها

  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تقلب در تعمیر کولر
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد