Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح(USO) در سفر یک روزه به استان کردستان، گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های طرح(USO) در استانها، یکی از اولویت‌های مهم کاری وزارت ارتباطات است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، ایرج روحی، مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح(USO) با حضور در اداره کل ICT استان کردستان، بیان کرد: هدف از این سفر اجرایی کردن پروژه های توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این استان کوهستانی است که امکان فعالیت‌های عمرانی در فصل سرما امکانپذیر نیست، تسریع در انجام فرآیند کار الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مشکلات متعدد روستاهای استان کردستان، در خصوص عدم پوشش تلفن همراه و اینترنت، افزود: غیر از 292 روستای این استان که در فهرست برنامه‌های سال‌جاری، جهت پوشش تلفن همراه و اینترنت از اعتبارات طرح (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته‌اند، تعداد 6 روستای دیگر این استان خارج از برنامه طرح USO با تعیین اولویت تعداد خانوار و جمعیت، تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت قرار خواهند گرفت.
بر اساس این گزارش این جلسه با حضور مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح USO و مدیران کل حوزه ارتباطات و مخابرات منطقه کردستان، در سالن جلسات اداره کل ICT استان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان اینترنت سرما علم و فناوری کوهستان مشکلات سفر برنامه ارتباطات پروژه زیرساخت الویت پوشش تلفن همراه خبر کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان

وزیر ارتباطات: معلمانی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.

دریافت 796 KB

دیگر خبرها

  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!