Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران - خانه های روی آب چیز جدیدی نیستند، و طی سال های اخیر به دلیل افزایش سطح آب دریاها و درک این مساله که امن‌ترین مکان برای ساکنان خطوط ساحلی ممکن است روی آب باشد و نه روی خاک در خشکی، توجه بیشتری به آنها می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

"اسب دریایی شناور" (Floating Seahorse) مجموعه شناور لوکس و پایداری است که بخشی از پروژه قلب اروپا (The Heart of Europe) در مجمع الجزایر مصنوعی جهان در سواحل دبی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسب دریایی شناور توسط گروه کلایندینست (Kleindienst Group) توسعه داده شده و شامل 131 ویلا می شود که به گفته گروه کلایندینست یک محصول زیرآبی منحصر به فرد و نخستین نمونه در نوع خود در جهان است. این یک خلوتگاه انحصاری به سبک دریایی برای افراد ثروتمند محسوب می شود.

طرح مفهومی اسب دریایی شناور برای نخستین بار در سال 2015 رونمایی شد و ساخت نخستین واحدها در اواخر سال 2016 آغاز شد. تا پایان سال گذشته میلادی نیز ساخت 131 ویلا به پایان رسید.

برخی ویلاها آماده نقل مکان ساکنان جدید خود هستند، در شرایطی که نسخه های سیگنچر (Signature Editions) واحدهای کاملا سفارشی هستند که تنها طرح بندی آنها انجام شده و هر چیز دیگر بر اساس خواسته ها و بودجه خریدار قابل تغییرند.

اسب دریایی شناور یک اقامتگاه شناور مکعبی شکل در سه طبقه با وزن 400 تن است و مساحت زندگی 371.9 متر مربع را ارائه می کند. دو اتاق خواب، چهار حمام و توالت، و فضای استراحت فراوان امکان اقامت تا هشت نفر را فراهم می کنند. در ساخت این مجموعه از بتن گرید دریایی بی نیاز از تعمیر و نگهداری برای قسمت پایینی، یک اسکلت آلومینیومی برای بخش های بالای آب، و روکش پلاستیکی تقویت شده با شیشه استفاده شده و با ضمانت بیش از 100 سال ارائه می شود.

طبقه همسطح با آب دارای یک پاسیو و تراس، اتاق نشیمن، و یک آشپزخانه است که به طور هوشمندانه یکی از حمام های اصلی را پنهان می کند. کل بلوک آشپزخانه می تواند بسته شود، و مبل در فضای نشیمن به یک تخت تبدیل شود.

طبقه دوم فضای استراحت را همراه با یک جکوزی و یک عرشه دیگر برای حمام آفتاب، یک دوش فضای باز و قسمت نشیمن دارای سایه‌بان، یک نورگیر و یک مبل که می تواند به تخت تبدیل شود را ارائه می کند. از نظر فنی، اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد، امکان خوابیدن تا 10 نفر در ویلا نیز وجود دارد.

طبقه زیرین دیدنی‌ترین بخش ویلا نیز است زیرا دو اتاق خواب آن دارای پنجره هایی هستند که کاملا زیر آب قرار دارند. در اینجا یک باغ مرجانی با حیات دریایی در معرض دید شما قرار دارد زیرا این پروژه متعهد به احیای صخره های مرجانی از طریق پرورش مرجان ها در پرورشگاه های خصوصی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از دیدگاه یک میلیارد که ممکن است بیشتر بر راحتی شخصی متمرکز باشد تا مزایای زیست محیطی، این بدان معنا است که می توان نوع مرجانی که دوست دارید خارج از پنجره خود داشته را انتخاب کرده و از این طریق به نوعی در شکل‌گیری زیست بوم دریایی آن قسمت نقش داشته باشید.

ویلای اسب دریایی شناور یک خانه هوشمند است و همه عملکردهای آن از باز و بسته شدن پرده ها تا کنترل روشنایی چراغ ها و گرمایش به صورت اتوماتیک صورت می گیرد. جزئیاتی درباره نحوه تامین برق، آب یا دفع زباله ارائه نشده اما به نظر نمی رسد خانه شناوری که کمک به بازسازی زیست‌بوم های مرجانی را هدف قرار داده است، فاضلاب خود را راهی اقیانوس کند.  

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسب دریایی شناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف دو فروند شناور صیادی متخلف و کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج‌فارس توسط دریابانی آبادان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبرگزاری پلیس، سردار لطفعلی پاکباز اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی آبادان روز گذشته موفق شدند ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های سرزمینی کشور متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده ۱۰۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخازن جاسازی شناور بارگیری شده کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این رابطه خاطرنشان کرد: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

سردار پاکباز با اشاره به امنیت مطلوب آب‌های ساحلی استان خوزستان تاکید کرد: دریابانان خوزستان با هوشیاری و کنترل دقیق بر آب‌های ساحلی و سرزمینی از خروج غیرقانونی هرگونه قاچاق به خصوص سرمایه ملی سوخت جلوگیری می‌کنند.

کد خبر 748807

دیگر خبرها

  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • کاربرد های پمپ آب
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک