Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:58:19 GMT

فوت ۲ برادر بروجردی به دلیل گاز گرفتگی در چاه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۰۴۰۴

فوت ۲ برادر بروجردی به دلیل گاز گرفتگی در چاه

به گزارش خبرگزاری مهر، مریمی در سخنانی گفت: به دنبال حفر چاه دستی توسط یکی از اهالی روستای «عربان» بروجرد، ساعاتی پیش یک جوان دچار گازگرفتگی شد و برادر دیگر وی برای نجاتش وارد چاه شده و وی نیز دچار گازگرفتگی می‌شود.

وی افزود: در ادامه دایی دو جوان گیر افتاده نیز برای نجات آنها وارد چاه می‌شود و سایر اهالی نیز به کمک می‌شتابند اما متأسفانه در این حادثه دو برادر جوان جان باختند و پیکر آنها به بیمارستان چمران بروجرد منتقل شد و دایی آنها نیز به علت مسمومیت به بیمارستان کوثر بروجرد انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5564232

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان گازگرفتگی بوشهر ویروس کرونا سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه محرم 1401 اربعین حسینی آمار کرونا روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران گرگان اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی