Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@21:23:41 GMT

مهار آتش‌سوزی لوله گاز در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۰۴۹۱

مهار آتش‌سوزی لوله گاز در جنوب تهران

ساعت ۲۰:۰۸ امشب حادثه آتش سوزی در محله مرتضی گرد، خیابان رویال به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بی درنگ مأموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: ساعت ۲۰:۰۸ امشب حادثه آتش سوزی در محله مرتضی گرد، خیابان رویال به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بی درنگ مأموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور آتش نشانان مشاهده شد یک لوله اصلی گاز که البته در مجاورت ساختمان های مسکونی نبود دچار آتش سوزی شده و ارتفاع آتش به حدود ۱۲ متر رسیده بود.

آتش در حال سرایت به یک کارگاه مبل بود که آتش نشان عملیات جلوگیری از سرایت آتش را آغاز کردند و پس از دقایقی با حضور عوامل شرکت گاز با قطع جریان گاز آتش سوزی فروکش کرد. این حادثه بدون مصدوم مهار شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی گاز برنا مهار آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

کد خبر 6095101

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان