Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@03:10:33 GMT

آموزش به همراه فروش تخصصی محصولات دیجیتال

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۰۵۸۹

آموزش به همراه فروش تخصصی محصولات دیجیتال

یک فروشگاه آنلاین دیجیتال و امکان طراحی سایت بدون برخورداری از دانش کدنویسی برای کاربران فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ وردپرس به‌عنوان سایت‌سازی که نیازی به کدنویسی ندارد و طراحی سایت با آن آسان و کم‌هزینه است، در ایران و جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد. شرکت خلاق ژرف اندیشان کار و توسعه با اشراف به نیاز بازار موجود به وردپرس فارسی و با فراهم کردن زمینه مناسب برای دسترسی به آن و ارائه آموزش‌های لازم، کار طراحان سایت داخل کشور را آسان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد این شرکت خلاق تسهیل فرآیند راه‌اندازی وب‌سایت با وردپرس نسخه حرفه‌ای است، برای استفاده از افزوده، پلاگین و همچنین قالب‌ها با امکانات بیشتر باید از نسخه پرمیوم محصولات وردپرسی استفاده کرد.

این شرکت خلاق تحت عنوان ژاکت فعالیت خود را انجام می‌دهد و در حال حاضر در به جز ژاکت وب، ژاکت سرویس و آکادمی نیز فعال هستند.

ژاکت سرویس بازارچه خدمات آنلاین نزدیک به نیاز مشتری وب است و آکادمی با رویکرد توانمندسازی زیست‌بوم کسب‌وکارها راه‌اندازی شده که در حوزه‌های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ به مخاطبین آموزش‌هایی ارائه می‌دهد. در ژاکت آکادمی حدود 20 دوره فعال وجود دارد.

 

بازار بزرگ خدمات و محصولات مبتنی بر وب

ژاکت بستری است که به کمک آن می‌توان با کمترین زمان و هزینه وب‌سایت راه‌اندازی کرد و با آموزش‌های آکادمی ژاکت مهارت را افزایش داد و از وب‌سایت راه‌اندازی شده درآمد بهتری کسب کرد. با استفاده از خدمات ژاکت سرویس نیز می‌توان با فریلنسرهای کشور ارتباط گرفت و خدمات مورد نیاز برای کسب‌وکار اینترنتی را توسعه داد.

در حدود300 توسعه‌دهنده به‌عنوان فروشنده و توسعه‌دهنده وردپرس فارسی در ژاکت محصولاتی را تولید و ارائه می‌کنند. به‌صورت شرکتی و فردی در حوزه توسعه وردپرس فارسی از اقصی نقاط کشور محصولاتی طراحی می‌شود که در بستر ژاکت قرار می‌گیرد.

 

فروشگاه تخصصی قالب و افزونه وردپرس

این روزها همه کسب‌وکارها به سمت اینترنتی شدن پیش می‌روند و موضوع طراحی سایت موضوعی است که خیلی مورد توجه قرار گرفته است. برای طراحان سایت بستری فراهم شده تا با هزینه‌های پایین قالب و افزونه‌های وردپرسی تهیه کنند و همچنین اشتغال خود را توسعه دهند. بیش از 400 هزار سایت وردپرسی با محصولات ژاکت راه‌اندازی شده است.

شرکت‌های خلاق زیادی به‌واسطه حمایت‌های ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آکادمی کسب و کار اینترنتی فروشگاه آنلاین طراحی سایت کسب و کارها خدمات آنلاین زیست بوم رشد و توسعه کشور شرکت های خلاق وردپرس محصولات دیجیتال دانش کدنویسی طراحی سایت راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور نسل های نوین شبکه ارتباطات سیار ایران پس از انجام موفق «نخستین جراحی رباتیک از راه دور ایران بر روی موجود زنده» از طریق شبکه ارتباطی خود، دامنه سرمایه گذاری های خود در حوزه بهداشت و سلامت را گسترش داد.

همراه اول همزمان با هفته سلامت 1403، برای نخستین بار در کشور از طرح «استندهای دیجیتال پایش سلامت» خود رونمایی و برای اجرای آزمایشی تعدادی از آنها را در مراکز بهداشت شهر تهران نصب کرد.

این استندها که در حال حاضر در پنج نقطه تهران شامل محل ساختمان معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مراکز جامع سلامت شهری شهید جعفری، چیذر، ارشاد و حکیمیه نصب شده اند، مجهز به ابزارهای دیجیتالی برای پایش و سنجش داده های «فشار خون»، «نوار قلب»، «ضربان قلب»، «آهنگ ریه»، «قند خون»، «دمای بدن»، «اکسیژن خون»، «وزن»، «شاخص توده بدنی» و «آنالیز بدن» هستند.

برنامه «پایش هوشمند سلامت» افراد را قادر می سازد تا به طور منظم علائم حیاتی و معیارهای سلامت خود را به روشی راحت و در دسترس بررسی کنند تا ضمن تشخیص مشکلات بالقوه مرتبط با سلامت خود در مراحل اولیه، امکان مداخله و درمان به موقع را داشته باشند.

همراه اول به عنوان «نخستین اپراتور سلامت کشور» در نظر دارد ضمن توسعه اکوسیستم سلامت در سطح کشور، نسبت به افزودن ابزارهای دیجیتالی پیشرفته تر نظیر دستگاه های سونوگرافی متصل به شبکه که برای انتقال تصویر و ویدئو نیازمند شبکه پرسرعت و امن همراه اول است، در آینده ای نزدیک اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی