Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با رئیس و کارکنان ورزش و جوانان شهرستان ارومیه دیدار و در جریان آخرین وضعیت و عملکرد این اداره در حوزه شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در دیدار با علیمردان رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه که که معاونین اداره کل نیز حضور داشتند، درخصوص عملکرد و آخرین وضعیت اداره شهرستان ارومیه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست قالوسیان و خانم‌ها زمان‌زاده و نیرویار مسئولین حوزه‌های باشگاه‌ها، جوانان و ورزش با پاورپوینت عملکرد اداره ارومیه را ارائه دادند.

بیرامی در پایان این دیدار با تمجید از تلاش‌های کارکنان این اداره گفت: حوزه ورزش و جوانان یکی از پرکارترین حوزه‌هاست و باید تلاش‌ها افزایش یابد تا بیش از پیش عملکرد این حوزه نمود پیدا کند.

وی افزود: کارکنان باید نسبت به برنامه محوری، رعایت قانون و مقررات، پیگیری مجدانه نامه‌ها و برنامه‌ها، تقویت ارتباط و تعامل با اداره کل، نظارت و کنترل و هویت دادن به عملکرد را مدنظر داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: جلسات تخصصی و ارائه عملکرد در تمام شهرستان ها با همکاران برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم علاوه بر بالابردن تلاش کارکنان و ادارات نسبت به رفع ایرادات گام برداریم.

بیرامی همچنین افزود: ارومیه به عنوان مرکز استان بیشترین حجم از فعالیت‌های ورزش و حوزه جوانان را دارد و انتظار داریم اداره ارومیه بتواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها بیش از پیش موفق باشد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ورزش و جوانان آذربایجان غربی آذربایجان غربی ورزش و جوانان آذربایجان غربی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آذربایجان غربی ورزش و جوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند