Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: میزان ارتباط اعضای شورای ششم با رسانه‌ها و خبرنگاران به گونه‌ای است که نشان می‌دهد باور داریم که مهمترین و اصلی‌ترین ارتباط ما با مردم رسانه‌ها هستند و هر اندازه ارتباط بیشتر باشد بازخورد بهتری را از جامعه می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با اشاره به اینکه نظریات اصحاب رسانه در بهبود عملکرد شورا موثر است، افزود: آنچه که باید مورد تاکید قرار گیرد، به کار افتادن موتور عمرانی شهر است.
وی با بیان اینکه ما به فکر تفرج‌گاه‌هایی در شان شهر زنجان با این رنج جمعیتی هستیم، افزود: شهر زنجان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت نیازمند یک سری زیرساخت‌هاست که باید فراهم شود.
ناصحی مقدم با بیان اینکه در سال آینده همانطور که در چند ماه گذشته دیده شد شاهد کارهای عمرانی خواهیم بود، بیان کرد: امیدواریم این روال در سایر بخش‌ها نیز تسری پیدا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نیاز شهروندان به هوشمند شدن خدمات بیان کرد: ما نیاز داریم که خدمات با کمترین حضور انجام شود به همین خاطر از ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به فکر تفرجگاه برای مردم هستیم، گفت: جمعیت شهر زنجان از مرز نیم میلیون نفر عبور می‌کند از این رو نیازمند امکانات و تفرجگاه و مراکز خرید برای رفاه و آرامش مردم هستیم.

ناصحی‌مقدم افرود: کار برای شهرداری در آینده سخت است باید منابع مالی لازم و نیروی انسانی را تامین کنیم تا زیست شهری مناسب را ایجاد کنیم و در سال آینده شاهد شتاب بیشتری در عمران شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای شهر زنجان نیروی انسانی کارهای عمرانی رفاه مردم شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد