Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه شهرخودرو خراسان با صدور اطلاعیه‌ای واگذاری امتیاز لیگ یکی تیم بزرگسالان این باشگاه را تکذیب کرد

شهر خودرو بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش طرفداری، در اطلاعیه باشگاه شهرخودرو خراسان آمده است:

به اطلاع هموطنان عزیز به‌ ویژه علاقمندان به ورزش فوتبال و طرفداران باشگاه شهرخودرو خراسان می رساند، مدتی است برخی افراد در قالب خریدار امتیاز شهر خودرو در لیگ یک کشور با کمک صفحات، گروه‌ها و کانال‌های مجازی جعلی خبر از خرید و توافق در خصوص واگذاری امتیاز شهرخودرو می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و با طرح این ادعا شروع به جذب بازیکن، مربی و اقداماتی سودجویانه می‌کنند..

 

چه بسا با طرح چنین ادعاهایی و وسوسه و سواستفاده از نام و شهرت این باشگاه اقدام به دریافت مبالغ هنگفتی به بهانه معرفی بازیکنان به باشگاه شهر‌خودرو می ‌نمایند که تمامی این اقدامات، خلاف قانون و بدون مجوز باشگاه است.

 

به این وسیله به مطرح کنندگان این ادعا و گردانندگان چنین شایعات مجازی اخطار می ‌گردد، نام خبر توافق با شهرخودرو در خصوص امتیاز لیگ یک کشور را به کذب مطرح نکنند و با استفاده از این خبر دروغ، اقدام به جرائم سودجویانه ننمایند؛ در غیر این‌صورت مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری و علیه این افراد اقدام جدی خواهد شد.

 

همچنین از مردم شریف و فهیم استان خراسان و اهالی فوتبال استدعا دارد فریب تبلیغات و ادعاهای اغواگرانه چنین صفحات مجازی و مدیران و گردانندگان آنها رو نخورند و بازیچه سواستفاده ‌های چنین اشخاص بی‌ نام و نشانی نشوند و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به اخبار باشگاه را صرفا از طریق رسانه رسمی باشگاه شهرخودرو و صفحات مجازی و رسمی آن دنبال نمایند.

اخبار داغ 

درآمد قابل توجه شباب الاهلی از انتقال قرضی مهدی قائدی به استقلال هورا، شرزود تمیروف برای پرسپولیس گل زد! کریستین رومرو و کشیدن موهای مارک کوکوریا در صحنه گل دوم تاتنهام به چلسی / عکس استوری کونته خطاب به توخل: حقت بود به زمین می انداختمت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

حسن محمدی ادیب گفت: در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از چهار بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شده است.

به گفته او، خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا واگذار می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟