Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از ارتقاء تکنولوژی سایت رایتل موجود در روستای ناتر بخش مرزن آباد شهرستان چالوس و برخورداری ۹۱ خانوار این شهرستان از خدمات باکیفیت صوت و اینترنت همراه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، اسماعیل اعزی سرپرست این اداره کل اظهار کرد: با پیگیری مصوبات سفر شهرستانی استاندار مازندران به شهرستان چالوس، با نصب تجهیزات لازم و ارتقاء تکنولوژی سایت موجود اپراتور رایتل در روستای ناتر بخش مرزن آباد شهرستان چالوس پوشش اینترنت پرسرعت LTE در این مناطق فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با ارتقاء سایت روستای ناتر ،جمعیتی بالغ بر ۹۱ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل و از خدمات باکیفیت صوت و اینترنت همراه برخوردار شدند.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های ارتباطی در سایر روستاهای این شهرستان بنا به دستور استاندار مازندران افزود: نقاط فاقد پوشش و نیازمند به خدمات ارتباطی شناسایی و بررسی شده و به محض تایید و تصویب مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت و ابلاغ آن به اپراتورهای تلفن همراه در دو مرحله هفته دولت و دهه فجر امسال اجرایی خواهد شد و همچنین برخی از ابلاغات واگذار شده توسط مجری این طرح به اپراتور رایتل در حال حاضر دارای تکنولوژی نسل سوم تلفن همراه است که بزودی با تامین پهنای باند لازم و تجهیزات مربوطه به تکنولوژی 4G ارتقاء می یابد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خاتمه با اشاره به توزیع سیمکارت رایگان با بسته اینترنت اولیه بصورت هدیه توسط اپراتور رایتل در روستای ناتر خاطر نشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته توسط مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت با اپراتورهای تلفن همراه بزودی رومینگ بین اپراتوری روی سایت رایتل مذکورفعال می‌شود و مشترکین روستایی که دارای سیمکارتهای همراه اول و ایرانسل هستند نیز می توانند از خدمات اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مازندران اینترنت دولت علم و فناوری خانوار خدمات سایت تجهیزات تکنولوژی اینترنت پرسرعت اپراتور شبکه ملی خدمات ارتباطی خبر مازندران شهرستان چالوس خبر چالوس سایت رایتل کیفیت صوت نسل سوم تلفن همراه شهرستان چالوس روستای ناتر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • چالوس دوبار لرزید
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند