Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین اسماعیلی گفت: «یکی از مهمترین آسیب‌های موجود در این زمینه فعالیت آموزشگاه‌های هنری بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح تهران و استان‌ها است.»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمد حسین اسماعیلی؛ مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ی سیاست‌های جدید این دفتر در آموزشگاه‌های آزاد هنری گفت: «در درجه اول ساماندهی، حمایت و نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری در اولویت کاری دفتر در دوره جدید قرار گرفته است که در این راستا جلسات و نشست‌هایی برگزار و در زمینه مسائلی چون موضوع معافیت مالیاتی آموزشگاه‌های هنری و همچنین ورود سازمان فنی حرفه‌ای به صدور مجوز آموزشگاه‌های هنری بررسی و پیگیری و اقدامات لازم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری تأکید کرد: «یکی از مهمترین آسیب‌های موجود در این زمینه فعالیت آموزشگاه‌های هنری بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح تهران و استان‌ها است که مقرر است با ورود جدیِ ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و نظارت این دفتر، در صورت شناسایی هر یک از این واحدهای غیرمجاز اقدام سریع برای معرفی به اداره اماکن ناجا صورت گرفته و طبق قانون با متخلفان برخورد ‌شود.»

اسماعیلی گفت: «در این راستا خانواده‌ها و علاقمندان به آموزش های هنری باید قبل از هر اقدامی جهت ثبت نام در آموزشگاه ها از طریق سایت دفتر آموزش و یا ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها نسبت به مجوز داشتن این آموزشگاه‌ها اطمینان حاصل کرده و در صورت عدم وجود مجوز، گزارش لازم را به نیروی انتظامی یا دفتر یا ادارت کل ارائه دهند.»

او در پایان گفت: «صدور کارت صلاحیت تدریس استادان و مربیان آموزشگاه ها در حال انجام است و تا کنون بیش از ۴۰۰۰ کارت صلاحیت تدریس صادر شده و در قدم بعدی رتبه بندی آموزشگاه‌های آزاد هنری و استاندارد سازی سرفصل دروس دوره‌های هنری، در دستور کار این دفتر قرار دارد.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد حسین اسماعیلی آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان فنی حرفه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه های هنری آموزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد