Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور فرماندار ویژه شهرستان، سرپرست اداره ورزش و جوانان و اعضای این ستاد با محوریت مشارکت‌های اجتماعی و حمایت از تشکل‌ها و نهادهای مردمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان ، محمدشریف زارعی در این جلسه تسهیل‌گری در امور تشکل‌ها در حوزه جوانان شهرستان را ضروری دانست و گفت: یکی از ابزارها و امکاناتی که نه تنها در ایران بلکه در دنیا برای تشکل‌های مردم نهاد وجود دارد حرکت در مسیر اهداف تعریف شده است که با این ایده مشکلات پیش روی مردم به شکل محسوسی مرتفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در شهرستان کاشان سمن‌های مختلفی در حوزه های اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و حقوق بشری وجود دارد که با مانع‌زدایی می‌توانند مسیر تحول و حرکت را تسریع کنند.

فرماندار ویژه و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کاشان تصریح کرد: ایجاد تسهیل‌گری برای سمن‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی با هدف افزایش مشارکت های مردمی می‌تواند از یک سو مانع موازی کاری‌ و از سویی دیگر نیز متقاضیان هم دچار سردرگمی و اتلاف وقت نمی‌شوند.

زارعی با اشاره به موضوع افزایش مشارکت‌های اجتماعی اظهار داشت: ضرورت دارد دستگاه‌های مرتبط با فعالیت سمن‌ها در حوزه جوانان همکاری مطلوبی با تشکل‌های مردمی در خصوص استعلام‌های تخصصی به هنگام ثبت و دریافت شناسه ملی داشته باشند.

فرماندار کاشان در پایان بر تشکیل کمیته استعدادیابی به منظور شناسایی و پرورش جوانان مستعد در سمن‌ها تاکید کرد و پیشنهاد و برنامه‌های مدون اعضا ستاد را برای کارگشایی بیشتر در امور جوانان این شهرستان خواستار شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاشان سرچ در گوگل تشکل های مردم تشکل ها سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج