Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سرهنگ مهدی شجری، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با بیان اعلام نحوه خروج از کشور مشمولان وظیفه در ماه های محرم و صفر اظهارکرد: در راستای ارائه تسهیلات به مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی، این دسته از عزیزان در صورت نداشتن غیبت سربازی می توانند بدون نیاز به پرداخت وثیقه و با ثبت درخواست خود به‌صورت اینترنتی در این سفر معنوی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کلیه مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند می بایست در محدوده زمانی مرداد ماه تا پنجم مهرماه مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی همچنین شرایط کلی مشمولان برای شرکت در این سفر معنوی را اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه دارای معافیت تحصیلی، مشمولان فارغ التحصیل در مهلت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی، مشمولان غیر غایب که درخواست معافیت های پزشکی، کفالت و موارد خاص در حال بررسی دارند ،مشمولان غیر غایب دارای معافیت موقت پزشکی و کفالت در مدت اعتبار معافیت موقت از جمله مشمولان این طرح هستند.

وی تصریح کرد: همچنین مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت تا ۱۵ روز مانده به تاریخ اعزام به خدمت، متقاضیان کارت های المثنی معافیت و پایان خدمت در صورت وجود سابقه، ثبت و تأیید درخواست در سامانه وظیفه عمومی، متعهدین خدمت که تعهد آنان در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت شده و توسط سازمان وظیفه عمومی تایید شده است و سربازان حین خدمت بدون نیاز به مراجعه به معاونت های وظیفه عمومی می توانند از طریق حفاظت اطلاعات یگان محل خدمت به منظور شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه سماح پیاده روی اربعین وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک زیست شناس می‌گوید اسم خفاش‌ها بد در رفته، اما بدون خفاش‌ها نه قهوه می‌خوریم نه شکلات می‌خوریم. بدون خفاش تکیلا نخواهیم داشت.

به گزارش فرارو، جوزف کورتی، زیست شناس خفاش در دانشگاه کالیفرنایا، به سی‌بی‌اس نیوز می‌گوید: خفاش‌ها نه تنها بامزه هستند، بلکه این نقش‌های شگفت انگیز را برای اکوسیستم ما انجام می‌دهند. نقش آن‌ها شامل کنترل آفات و گرده افشانی است.

دانشمندان به سی‌بی‌اس نیوز می‌گویند که ۳۰۰ گونه میوه برای پخش دانه‌های خود به خفاش‌ها وابسته اند.

این موجودات همچنین به دلیل اشتهای زیاد میلیارد‌ها دلار در زمینه تهیه آفت کش‌ها توسط کشاورزان صرفه جویی دارند.

راشل بلیکی، استادیار در دانشگاه کالیفرنیا، به سی‌بی‌اس نیوز می‌گوید: خفاش‌ها می‌توانند فقط با پرواز به اطراف، اثر سرکوبی بر حشرات داشته باشند.

وی افزود: خفاش‌ها می‌توانند تا نصف وزن بدن خود را در هر شب حشرات بخورند. آن‌ها می‌توانند جوامع حشرات موجود در اینجا را تغییر دهند.

اما مانند بسیاری از حیوانات وحشی، تعداد خفاش‌ها به دلیل تغییرات آب و هوایی و همچنین جنگل‎‌زدایی رو به کاهش است. حافظان محیط زیست امیدوارند با انتشار اخباری خوبی که خفاش‌ها مسئول آن‌ها هستند، دیگران را به نجات جمعیت خفاش علاقه‌مند کنند.

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است