Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۵۹۵ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۹۷۴ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۴۸۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

آمار پنج کشور اول در ابتلا به ویروس کرونا بدین شرح است: در میان کشور‌های جهان آمریکا کلا ۹۴ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۲ مورد ابتلا به کرونا و ۱ میلیون و ۶۲ هزار و ۷۷۰ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته بیش از ۳۷ هزار ۵۶۵ مورد جدید به شمار بیماران و ۱۱۲ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

در هند دیروز حداقل ۷ هزار و ۳۳۶ مورد ابتلای جدید به کرونا ثبت شد و مورد جدید مرگ گزارش نشد و تعداد کل تلفات کرونا ۵۲۷ هزار و ۶۹ مورد ثبت شده است. در برزیل روز گذشته ۶ هزار و ۵۹۶ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۱۵۵ مورد مرگ ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۶۸۱ هزار و ۷۰۵ نفر رسیده است.

در روسیه روز گذشته ۲۵ هزار و ۲۷۳ مورد ابتلای جدید و ۵۳ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۸۳ هزار و ۱۷۸ مورد رسید. در انگلیس روز گذشته موارد جدید ابتلا و مرگ ثبت نشده و تعداد کل تلفات کرونا ۱۸۶ هزار و ۸۷ مورد اعلام شده است.

همچنین تا کنون بیش از ۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون نفر در جهان دستکم دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که تقریبا معادل ۶۹.۲ درصد جمعیت جهان است. با اینحال شکاف وسیعی میان برنامه‌های واکسیناسیون در کشور‌ها و مناطق مختلف جهان وجود دارد.

در حالیکه ۸۱ درصد جمعیت کشور‌های با درآمد بالا و متوسط بالا حداقل یک دز واکسن دریافت کرده اند، این رقم در کشور‌های کم درآمد فقط ۲۲ درصد بوده است. در میان قاره‌های جهان آفریقا پایین‌ترین نرخ واکسیناسیون را داشته و فقط ۲۶ درصد جمعیت آن حداقل یک دز واکسن کرونا دریافت کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا ابتلا به کرونا روز گذشته مورد مرگ ثبت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است

مهدی رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزارتومان و خرده فروشی‌ها ۹۰ تا ۱۰۰ هزارتومان است.

او با بیان اینکه قیمت قارچ در بازار تغییری نداشته است، افزود: ضعف در عرضه و پخش مویرگی قارچ موجب شده تا بسیاری از افراد با سوءاستفاده از این فضا گرانفروشی کنند، درحالیکه فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی و تخلف محسوب می‌شود.

رجبی از آخرین وضعیت راه اندازی پایانه فروش قارچ در تهران خبر داد و گفت: در حال اخذ مجوز های لازم از شهرداری برای راه اندازی این پایانه هستیم.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ ادامه داد: این پایانه شبیه بازار میوه و تره بار خواهد بود، یعنی تمام فروشندگان محصولاتشان را در آنجا عرضه خواهند کرد و خریداران  با یک نرخ ثابت اقدام به خرید می‌کنند.

او ادامه داد: بنابر آمار سال گذشته ۲۱۰ هزارتن قارچ تولید شد و پیش بینی می‌شود با صدور مجوزهای جدید، میزان تولید تا پایان سال به ۲۲۵ هزارتن برسد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ درباره آخرین وضعیت صادرات قارچ افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰ تا ۴۰ تن قارچ صادر می شود که با گرم شدن هوا، میزان صادرات کاهش می‌یابد.

او گفت: با توجه به آنکه امکان تشخیص سمی بودن از غیرسمی بودن قارچ وجود ندارد، به افراد توصیه می‌شود که مردم از خرید قارچ باز در حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • ببینید | آمار شوکه‌کننده از میزان قطع نخاع شدن مردم به دلیل ناایمنی خودورها
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است