Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه برگزاری نمایشگاه جیتکس به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های حوزه فناوری اطلاعات در دوبی، روز فناوری ایران در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدرضا طلایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه جیتکس به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، با بیان اینکه این رویداد از  ۱۸ تا ۲۲ مهرماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود، گفت: با مجوزی که سازمان توسعه تجارت ایران برای اتحادیه صادر کرده‌ است، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران امسال مسوولیت اعزام هیات تجاری ایران به نمایشگاه جیتکس و برگزاری روز فناوری ایران در این نمایشگاه را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه با مشارکت بیش از چهار هزار غرفه‌دار، ۸۰۰ استارت‌آپ، هزار سخنران و شخصیت علمی، ۲۰۰ نهاد دولتی، ۴۰۰ سرمایه‌گذار از ۱۷۰ کشور برگزار شود و بیش از ۱۰۰ هزار نفر از آن بازدید کنند.

طلایی خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از زمره دانش‌بنیان هستند و همچنین برنامه‌های دولت برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی با همسایگان، مشارکت نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

رییس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران اعزام ۱۰ استارت‌آپ برگزیده برای شرکت در نمایشگاه نورت استار را از جمله برنامه‌های امسال نمایشگاه جیتکس دانست و یادآور شد: تا پیش از این بخشی از نمایشگاه جیتکس با عنوان فیوچراستارز برگزار می‌شد، اما از سال جاری به عنوان یک نمایشگاه مستقل به موازات جیتکس برگزار می‌شود.

طلایی ادامه داد: همزمان با برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس در دوبی و در راستای پروژه مشترک سازمان توسعه تجارت با مرکز بین المللی تجارت (ITC) ۱۰ استارت‌آپ ایرانی از سوی سازمان توسعه تجارت به دوبی اعزام می‌شوند.  این ۱۰ استارت‌آپ پس از ثبت نام و ارزیابی کیفی استارت‌آپ‌ها از سمت نمایندگان دو سازمان، انتخاب می شوند.

به نقل از روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران، وی ادامه داد: قرار است امسال در سومین روز نمایشگاه جیتکس، همایش بزرگی با عنوان روز فناوری ایران در این نمایشگاه برگزار شود. شرکت کنندگان در این همایش علاوه بر معرفی محصولات خود برای بازدیدکنندگان و همتایان خارجی، درج معرفی کسب و کار و محصولات در دایرکتوری دیجیتال، شبکه‌سازی با مشارکت‌کنندگان ایرانی و خارجی و آشنایی با رقبای خارجی می‌توانند از امکانات ویژه مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی برای برگزاری ملاقات‌های تجاری و B2B بهره‌مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نمایشگاه جیتکس 2017 ، روز فناوری ایران ، استارت آپ‌ها ، تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نمایشگاه جیتکس 2017 روز فناوری ایران استارت آپ ها تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین روز فناوری ایران نمایشگاه جیتکس فناوری اطلاعات استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان