Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سه شنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار سرپرست باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور با وی، ضمن آرزوی موفقیت برای این باشگاه و تیم فوتبال آن افزود: تقاضا دارم جو استادیوم‌ها سالم بماند تا دردسری برای تیم ایجاد نشود، گرچه کنترل این موضوع در عرصه ورزش کمی سخت است.

سرپرست باشگاه تراکتور نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی تیم، خاطرنشان کرد: امسال آقای زنوری امکانات فوق العاده‌ای برای تراکتور ایجاد کرده و هدایت تیم به آقای بردیف که از بزرگترین مربیان دنیاست، سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب بهتاج با اشاره به اینکه تمامی اعضای تیم و هواداران برای موفقیت در سال جاری هم قسم شده‌ایم، عنوان داشت: حضرتعالی همواره به باشگاه تراکتور و هوادارانش لطف داشته‌اید و بارها از تریبون نماز جمعه به مسائل باشگاه تراکتور اشاره کرده‌اید.

بهتاج در خصوص محبوبیت تراکتور، بیان کرد: تراکتور در استان‌های دیگر همچون اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی و اکثر شهرهای کشور و حتی خارج از کشور هم محبوب است و ما نیز سعی می‌کنیم به طور شفاف امور مربوط به باشگاه را با هواداران در میان بگذاریم تا همراه و یاور ما باشند.

وی با بیان اینکه امکانات باشگاه تراکتور ظرفیت ویژه برای استان آذربایجان شرقی است، توضیح داد: خوشبختانه آقای زنوری با هزینه شخصی امکانات فوق‌العاده‌ای در مجموعه سردار سپهبد شهید سلیمانی ایجاد کرده و هتل اختصاصی باشگاه طی روزهای آتی به طور کامل افتتاح خواهد شد و کارهای عمرانی مربوط به استخر مجموعه نیز آغاز شده است.

سرپرست باشگاه تراکتور در پایان بیان کرد: با توجه به تاکید مالک باشگاه و هدف‌گذاری هیات مدیره، تمامی تلاش‌ها در راستای عدم تکرار اتفاقات تلخ فصل گذشته است و نواقصات موجود به زودی رفع می‌شود تا تراکتور با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برود.

گفتنی است، تیم فوتبال تراکتور از هفته دوم لیگ برتر جمعه میزبان تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز خواهد بود. 

برچسب‌ها تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

 رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شد.

 زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش‌های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه مراغه گفت: ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود