Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد ساداتی نژاد در پاسخ به مطالبه نمایندگان دشتستان و دشتی‌وتنگستان مبنی بر جبران خسارات وارده بر نخل‌داران، عنوان کرد: با توجه به ضرر و زیان جدی به تولید کنندگان، خسارت‌ها در ستاد بحران کشور جمع بندی و در جلسه آینده هیئت دولت طرح و تصمیمات لازم برای حمایت از بخش کشاورزی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست مشترک نمایندگان دشتستان و دشتی و تنگستان و نیز مدیرکل بحران استانداری بوشهر و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با بارندگی‌های اخیر در وزارت جهاد برگزار شد.

در این نشست مسائل مربوط به بارندگی‌های اخیر استان و بررسی خسارت وارده بر نخیلات بررسی شد و نمایندگان و مدیران استان خواستار جبران خسارت‌های ناشی از سیل و بارندگی‌های اخیر شدند.

همچنین در این نشست موضوع صادرات خرما و نیز مسائل و مشکلات دامداران مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5564277

منبع: مهر

کلیدواژه: سید جواد ساداتی نژاد بوشهر سید جواد ساداتی نژاد جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر دشتستان نماینده دشتستان در مجلس نماینده دشتی و تنگستان در مجلس بوشهر ویروس کرونا سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا محرم 1401 اربعین حسینی روز خبرنگار گرگان لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارندگی روزهای گذشته در روستاهای مختلف استان از جمله در بخش بلده، سوادکوه، سیمرغ، میاندورود، نکا، تنکابن، نوشهر و چالوس و غیره آسیب زده است.

وی پی شستگی پل‌ها، رانش محور عباس آباد - رامسر، تخریب سردهنه های کشاورزی، آسیب به باغات توت فرنگی و شالیزارها و آبگرفتگی ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه را از جمله خسارت‌ها بیان کرد.

محمدی گفت: طغیان رودخانه‌های شش رودبار، تالار، سوادکوه و دوآب نیز منجر به بروز خسارت‌ها و آسیب‌هایی نظیر تخریب سردهنه های کشاورزی و آسیب به محصولات توت فرنگی وغیره شده است.

وی افزود: محور امیری در آمل دلیل ریزش سنگ مسدود شده که بازگشایی شده است وآسیب هفت سردهنه کشاورزی در بابل از دیگر مخاطرات بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: بارندگی بهاری در مناطق مختلف استان سبب بروز خسارت‌هایی به بخش کشاورزی و باغی شده است.

کد خبر 6088465

دیگر خبرها

  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد