Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@11:07:44 GMT

زمان انتخاب رئیس هیئت تحقیق و تفحص دریاچه ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۱۹۳۷

زمان انتخاب رئیس هیئت تحقیق و تفحص دریاچه ارومیه

جلال محمودزاده با اشاره به تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: این موضوع در ابتدا در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مطرح شد و تمام 21 عضو این کمیسیون به طرح مربوطه رای مثبت دادند.

وی افزود: این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و 183 رای آورد و در آنجا نیز به تصویب رسید و سپس به کمیسیون کشاورزی برای تعیین 15 نفر اعضای هیئت رییسه ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این 15 نفر اعضای هیئت رئیسه انتخاب شده و از میان آنها 5 نفر به عنوان هیئت رئیسه اصلی یعنی رئیس، نایب‌رئیس، سخنگو و دبیر این هفته انتخاب می‌شوند.

وی افزود: براین اساس، باید رئیس مجلس برای این 15 نفر حکم صادر کند و سپس این اعضا در انتخابات هیئت رئیسه شرکت می‌کنند که به احتمال بسیار در این هفته و حداکثر تا یکشنبه آینده برگزار می‌شود.

محمودزاده بیان کرد: قانون تحقیق و تفحص نیز از زمان حکم ابلاغ تا رسیدگی شش ماه است که 5 نفر هیئت رئیسه اصلی پس از انتخاب، در یکی از سازمان‌های مربوطه اعم از وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط‌زیست مستقر و کار استعلامات، جمع‌آوری مستندات و مکاتبات را انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: گزارش و نتایج هیئت تحقیق و تفحص در حضور 15 عضو آن، ابتدا در کمیسیون کشاورزی مجلس و سپس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شده و به دادگستری ارجاع می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس هیئت تحقیق و تفحص تحقیق و تفحص دریاچه ارومیه تحقیق و تفحص هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا