Web Analytics Made Easy - Statcounter

احداث پل‌ها برای عبور از دره‌ها و رودخانه‌ها به منظور سهولت تردد عابران پیاده و خودرو‌ها بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین مقاوم سازی و تامین ایمنی از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد. به تازگی رودخانه‌ای در وسط روستای کورکهریز استان همدان احداث شده که ایمنی لازم را برای تردد عابران پیاده و رانندگان ندارد و برای اهالی این روستا خطرآفرین شده و هر لحظه امکان سقوط خودرو‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروند خبرنگار - همدان

بیشتر بخوانید: 

انتظار ۱۰ ساله احداث تقاطع غیر همسطح در شهر ری + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  برای اطلاع از اصول تصویربرداری خبری  اینجا  را کلیک کنید باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث پل مشکلات مردمی پل خطرناک شهروند خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در انگشتجان تسوج

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مطهری با اشاره به وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج گفت:علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران استان آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک کرده بودند و خودشان به سمت ارتفاعات رفته بودند.

وی افزود:جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به ۲ خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی نداشت و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان شبستر در محل حضور یافته و خودرو‌ها را به بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در انگشتجان تسوج
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • طرح ویژه پلیس برای کاهش مرگ موتورسواران و عابران پیاده
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر