Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از سه کشوری که فوتبالش در خطر تعلیق قرار داشت، از سوی فیفا تعلیق شد

فدراسیون فوتبال هند از سوی فیفا تعلیق شد. این در حالی است که هند قرار بود جام جهانی زیر 17 سال زنان را در اکتبر 2022 برگزار کند.

به گزارش طرفداری، فیفا در اطلاعیه ای خبر از تعلیق فدراسیون فوتبال هند داد. اطلاعیه فیفا به شرح زیر است:

شورای فیفا به اتفاق آرا تصمیم گرفته فدراسیون فوتبال هندوستان (AIFF) را به دلیل نفوذ غیرقانونی از طرف اشخاص ثالث که مصداق نقض جدی اساسنامه فیفا است، به حالت تعلیق درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعلیق پس از لغو دستور تشکیل کمیته ای متشکل از مدیران برای تصدی اختیارات کمیته اجرایی AIFF و همچنین به کنترل درآمدن کامل امور روزانه فدراسیون توسط مدیریت اداره AIFF، لغو خواهد شد.

تعلیق به این معنی است که جام جهانی فوتبال زنان زیر 17 سال 2022، که قرار بود در تاریخ 11 تا 30 اکتبر 2022 در هند برگزار شود، فعلا نمی تواند طبق برنامه در آن کشور انجام شود. فیفا در حال ارزیابی تصمیمات بعدی در خصوص آن تورنمنت است و در صورت لزوم، موضوع را به دفتر شورا ارجاع خواهد داد. فیفا در تماس مستمر با وزارت امور جوانان و ورزش هند است و همچنان امیدوار است نتیجه مثبت این پرونده حاصل شود.

با این حساب یکی دیگر از کشورهایی که فوتبالش در خطر تعلیق قرار داشت نیز از سوی فیفا تعلیق شد تا حالا خطر تعلیق بیخ گوش فوتبال ایران برسد. هند با وجود اینکه قرار بود جام جهانی زیر 17 سال زنان را برگزار کند تعلیق شد و این نشان می دهد فیفا به هیچ عنوان مصلحت اندیشی نمی کند!

همچنین بخوانید:

خطر تعلیق فوتبال ایران جدی تر شد / چه کسی مسئولیت تعلیق را برعهده می گیرد؟

اخبار داغ 

رونمایی از لیست هزینه‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران / فیلم استقلال به رکورد پرسپولیس در لیگ نرسید؛ رکورد مجموع دست استقلال است دست دادن آنتونیو کونته و توماس توخل به روایت کاریکاتور عمر مومنی کلوپ: اقدامات بارسلونا را درک نمی کنم؛ وقتی شما پول ندارید، قاعدتاً نمی توانید هزینه کنید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هند خطر تعلیق تعلیق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش در کنار مهدی تاج در اینستاگرام قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت.

طرفداری | اینفانتینو پست جدیدی را کنار مهدی تاج منتشر کرده است.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید. پس از این اتفاق اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش کنار مهدی تاج، این قهرمانی را به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران