Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین با صدور حکمی، خسرو طریقی را به عنوان مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین با صدور حکمی، خسرو طریقی را به عنوان مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، منصوب کرد.

در حکم استاندار خطاب به خسرو طریقی آمده است:

مبتنی بر عهدی که با قادر متعال بسته‌ام و تعهدم به مردم شریف استان قزوین در گزینش همکاران متخصص، متعهد، مستقل، تلاشگر و مردمی و با عنایت به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارم برنامه‌محور، دانش‌مدار و حرفه‌ای با اصالت دادن به مصالح و منافع عامه مردم، نسبت به نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مربوط به ورود، اقامت و تردد اتباع خارجی و احوال شخصیه در استان، انجام تعهدات فی‌ مابین سازمان‌های بین ‌المللی و وزارت کشور در خصوص اتباع خارجی، هدایت امور مربوط به پذیرش، اسکان، ساماندهی، تقاضای تابعیت، ترک تابعیت، بقاء تابعیت و شناسایی و استملاک اتباع خارجی و تکمیل و ارسال مدارک مربوط به وزارت کشور و سایر مراجع ذیربط، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های عضو کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان، نظارت بر امور مربوط به کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و سازمان‌های بین‌المللی و مردم نهاد خارجی، تعامل و همکاری با واحدهای استانی و سایر دستگاه‌های اجرایی و واحدهای ذیربط در امور اتباع خارجی و تشکیل کمیته‌ های فرعی رسیدگی به امور مربوط به مهاجرین و اتباع خارجی اقدام نمایید.

مسلم است ادامه توفیق خدمت در این سمت، مشروط به تداوم تقیدتان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی به اتمام رسید و مرحله دوم آن نیز از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خردادماه به اجرا در می‌آید.
جهان‌بخش یوسفی یادآور شد: این طرح، از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت با هدف ریشه‌کن‌کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا و بیش از ۷۵ درصد اتباع واکسیناسیون شدند.

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قم
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم